شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند


شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند

یک رسانه‌ صهیونیستی با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که ساکنان مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی قصدی برای بازگشت به منازل خود ندارند.

شهرک نشینان آواره به منازل خود باز نمی‌گردند

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که با وجود گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز جنگ،۴۰ درصد از شهرک نشینانی که از مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی آواره شده‌اند، اعلام کرده‌اند که به منازل خود باز نخواهند گشت.

این نظرسنجی تاکید دارد که ۷۳ درصد از صاحبان مشاغل آزاد در شمال سرزمین‌های اشغالی که در مجاورت جبهه لبنان و مرزهای این کشور قرار دارند، گفته اند که از اکتبر گذشته تاکنون اوضاع اقتصادی آنها دچار چالش جدی شده است.

بر اساس این گزارش ۲۷ درصد از افرادی که شغل آزاد دارند و در شمال سرزمین‌های اشغالی ساکن بوده‌اند، نیز اعلام کرده‌اند که می‌خواهند فعالیت‌های تجاری خود را به صورت دائمی از شمال سرزمین‌های اشغالی به مناطق دیگر منتقل کنند.

رژیم صهیونیستی اخبار مربوط به آوارگان مناطق شمالی خود را سانسور می‌کند و تلاش دارد تعداد آنها را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر ارزیابی کند، این در حالی است که آمار واقعی صهیونیست‌های آواره از شمال سرزمین‌های اشغالی بالغ بر ۲۵۰ هزارنفر است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان