ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی؛ پیشنهاد ژست های جذاب!


ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی؛ پیشنهاد ژست های جذاب!

عکاسی عروسی، به مهارت زیادی نیاز دارد و افراد باید تجهیزات باکیفیت در اختیار داشته باشند. به همین دلیل، بسیاری از عروس و دامادها برای گرفتن عکس‌های عروسی خود به آتلیه‌های عکاسی در شهرهای مختلف مراجعه می‌کنند. ایده‌های بسیاری برای بهترین ژست...

عکاسی عروسی، به مهارت زیادی نیاز دارد و افراد باید تجهیزات باکیفیت در اختیار داشته باشند. به همین دلیل، بسیاری از عروس و دامادها برای گرفتن عکس‌های عروسی خود به آتلیه‌های عکاسی در شهرهای مختلف مراجعه می‌کنند. ایده‌های بسیاری برای بهترین ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی وجود دارد. همچنین، افراد باید برای بهترشدن ژست‌های عکاسی نکاتی را درنظر بگیرند که نتیجه عکس‌ها طبیعی و زیبا شود.

نکات مهم در رابطه با گرفتن بهترین عکس‌های عروس و داماد در آتلیه عکاسی

ژست‌گرفتن در عکاسی عروسی، از این جهت اهمیت دارد که در آینده حال خوب عروس و داماد را به مخاطبان منتقل می‌کند و خاطرات خوشی را برجای می‌گذارد. درصورتی‌که افراد نکات زیر را رعایت کنند، می‌توانند جذابیت ژست‌های خود را در هنگام عکاسی عروسی در بهترین آتلیه های عکاسی کرج یا هر شهر دیگری افزایش دهند و عکس‌هایی با ژست‌های طبیعی و بهتر بگیرند.

داشتن احساس راحت با عکاس

اولین نکته در بهترشدن ژست‌های عکاسی عروس و داماد، این است که زوج‌ها با عکاس خود احساس راحتی و صمیمیت داشته باشند. درواقع، راحت‌بودن زوج‌ها با عکاس به واقعی‌بودن حالات و ژست‌های آن‌ها منجر می‌شود و از مصنوعی‌شدن عکس‌های آن‌ها جلوگیری می‌کند.

ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی؛ پیشنهاد ژست های جذاب!

لبخند داشتن بر لب

به‌منظور گرفتن بهترین ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی، به زوج‌ها توصیه می‌شود در این روز مهم لبخند بر لب داشته باشند؛ زیرا چهره‌های خندان و خوش‌رو بیشتر طبیعی به‌نظر می‌رسند و عکس‌ها را زیباتر جلوه می‌دهند.

توجه به استایل بدن

یکی دیگر از نکات مهم در ژست‌های خوب و طبیعی، انعطاف‌پذیربودن استایل بدن افراد است. درصورتی‌که افراد در آتلیه‌های عکاسی ژست‌های خشک و مصنوعی بگیرند، عکس‌های آن‌ها حس‌وحالی طبیعی و مطلوب نخواهد داشت. هنگام عکاسی، افراد باید فرم سر، بدن و چرخش کمر خود را مورد توجه قرار دهند و با راهنمایی‌ عکاس ژست‌های مبتکرانه و راحتی خلق کنند.

پرهیز از داشتن اضطراب و تنش

عروس و دامادها، باید در روز عروسی خاطرات بد، ناراحتی‌ها، افکار منفی و تنش‌ها را از خود دور کنند و خاطرات و اتفاقات خوب را مورد تصور قرار دهند. همچنین باید شب قبل استراحت کافی داشته باشند تا چهره آن‌ها شاداب و پرانرژی به‌نظر برسد. این نکته، در داشتن عکس‌های زیبا و طبیعی، بسیار اهمیت دارد.

ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی؛ پیشنهاد ژست های جذاب!

ایده‌های بهترین ژست‌های عروس و داماد در آتلیه عکاسی

برخی از زوج‌ها، بر این باورند که گرفتن عکس‌های عروسی در آتلیه‌های عکاسی، ازنظر فضا و تنوع عکس محدودیت‌هایی برای آن‌ها به‌وجود می آورد. بااین‌حال، این اطمینان به آن‌ها داده می‌شود که در آتلیه‌ها هم آن‌ها می‌توانند به‌اندازه عکاسی در فضاهای باز همچون باغ، تصاویری نو و جذاب از خود ثبت کنند. برخی از بهترین ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی عبارت‌اند از:

عکس نشستن عروس و داماد بر روی نیمکت یا صندلی

نشستن عروس و داماد بر روی صندلی و نمیکت، یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین ژست‌های عکاسی به‌حساب می‌آید که در فضای آتلیه‌ها نیز قابل اجرا است. در این ژست، اگر عروس و دامادها به‌حالت طبیعی بنشینند، حس خوبی به مخاطب انتقال خواهند داد. همچنین زوج‌ها می‌توانند این ژست را بر روی پله‌ها نیز اجرا کنند.

عکس‌های ناگهانی از عروس و داماد

گاهی اوقات، عروس و دامادها به‌طور ناگهانی در حالتی قرار می‌گیرند که اگر به‌صورت ناگهانی ثبت شود، به بهترین عکس عاشقانه تبدیل می‌شود. برای ثبت عکس ناگهانی در آتلیه، لازم است زوج‌ها بدون احساس خجالت در مقابل عکاس بخندند، قهقهه بزنند یا یکدیگر را در آغوش بگیرند و عکاس با غنیمت‌شمردن این فرصت‌ها، خلاقانه‌ترین و زیباترین تصاویر را ثبت کند.

عکس از عروس و داماد با دسته گل عروس

یکی دیگر از بهترین ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی، عکس با دسته‌گل عروس درنظر گرفته می‌شود. زوج‌ها، می‌توانند در این عکس، دسته‌گل عروس را به‌حالت‌های زیبایی نگه دارند.

عکس از عروس و داماد با حلقه

همانند دسته‌گل، حلقه نیز می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ایجاد بهترین ژست در آتلیه به‌شمار رود. برای گرفتن عکس با حلقه، حالت‌های متفاوتی وجود دارد که عکاس‌ها می‌توانند آن‌ها را باتوجه‌به سلیقه زوج‌ها اجرا کنند.

عکس تک‌نفره عروس و داماد

گرفتن عکس تکی از عروس یا داماد، می‌تواند یکی دیگر از بهترین ایده‌های عکاسی در بهترین آتلیه های شیراز یا شهرهای دیگر محسوب شود. برای ثبت عکس‌های تک‌نفره، ژست‌های مختلفی وجود دارد. همچنین زوج‌ها می‌توانند در عکس‌های تک‌نفره خود از اکسسوری‌های متفاوت استفاده کنند.

عکس با تور عروس

ژست‌گرفتن با تور عروس، نه‌تنها یکی از بهترین ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی است؛ بلکه ژستی کلاسیک برای عروس و داماد به‌حساب می‌آید. افراد، می‌توانند تور عروس را به‌سمت لنز دوربین بگیرند تا تاری منحصربه‌فرد و زیبا در تصویر نهایی ایجاد کند. همچنین آن‌ها با عبور‌دادن تور عروس از روی سر او و داماد یک ژست عاشقانه و زیبا ثبت خواهد شد. ازطرفی، برداشتن تور عروس توسط داماد، در عکس‌های عروسی یک ژست کلاسیک به‌شمار می‌رود که مورد پسند بسیاری از زوج‌ها است.

عکس گرفتن دست یکدیگر

یکی دیگر از ژست‌هایی که زوج‌ها می‌توانند هم در فضای باز و هم در فضای آتلیه‌های عکاسی داشته باشند، ایده‌ گرفتن دست‌های یگدیگر خواهد بود. عروس و دامادها می‌توانند در این ایده ژست عکاسی بدون توجه به دوربین، به سادگی دست یکدیگر را بگیرند. همچنین، آن‌ها می‌توانند به‌صورت عقد آریایی مقابل هم بایستند و دستان یکدیگر را بگیرند.

گرفتن عکس سیلوئت

تصویر سیلوئت، به تصاویر ضدنوری گفته می‌شود که سوژه مقابل نور زیاد قرار می‌گیرد و نور از پشت به آن تابیده می‌شود. بنابراین در این نوع عکس، سوژه‌ها تیره‌تر از فضا به‌نظر می‌رسند. این ایده، یکی از جدیدترین و بهترین ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی است. امکان ثبت این تصویر در ساعات مختلف وجود دارد. اما گرفتن عکس سیلوئت هنگام غروب خورشید، زیباترین حالت آن درنظر گرفته می‌شود.

عکس بلند کردن عروس از روی زمین

یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین ژست‌های عروس و داماد در آتلیه، بلندکردن عروس توسط داماد است. این ژست، که نوعی در آغوش‌گرفتن عروس به‌حساب می‌آید، زمان پف‌داربودن لباس عروس، قابل‌اجرا خواهد بود.

ایستادن داماد پشت سر عروس

یکی دیگر از ژست‌هایی که زوج‌ها می‌توانند در آتلیه بگیرند، ایستادن داماد پشت سر عروس است. همچنین این امکان وجود دارد که برای زیباتر‌شدن این ژست، از داماد بخواهند بازوهای خود را دور عروس حلقه کند و او را در آغوش بگیرد. این ژست عاشقانه و منحصربه‌فرد، با کمی خلاقیت می‌تواند یکی از زیباترین عکس‌های آلبوم عروس درنظر گرفته شود و در آینده احساس خوبی به زوج انتقال دهد.

عکس از آماده شدن عروس و داماد

یکی دیگر از ایده‌های پیشنهادی برای ثبت عکس در بهترین آتلیه های تهران یا هر شهر دیگری، ژست آماده‌شدن عروس و داماد درنظر گرفته می‌شود. این ایده را می‌توان هم به‌صورت عکس‌های تک‌نفره از عروس و داماد اجرا کرد. در برخی موارد نیز، عروس می‌تواند در مقابل داماد بایستد و حالت مرتب‌کردن کروات داماد را به‌خود بگیرد.

جمع‌بندی

برای هر فرد، روز عروسی یکی از مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین روزها به‌شمار می‌رود. به‌همین‌دلیل، اغلب زوج‌ها در این روز تلاش می‌کنند با گرفتن بهترین ژست های عروس و داماد در آتلیه عکاسی، حال خوب خود را به تصویر بکشند. برای ثبت تصاویر طبیعی و زیبا از عروس و دامادها، لازم است زوج‌ها نکاتی همچون نداشتن اضطراب و تنش، داشتن لبخند بر لب، راحت‌بودن با عکاس و… را رعایت کنند. ایده‌های متفاوتی برای عکاسی عروسی در آتلیه وجود دارد که زوج‌ها می‌توانند ژست‌های مناسب را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند.

لیست بهترین آتلیه های عکاسی در شهرهای مختلف به همراه نمونه کار و ژست های عروس و داماد در سایت عروسیمون داتکام (aroosimoon.com) آورده شده است. تخفیفات ویژه و امکانات تمام آتلیه های خوب را باهم مقایسه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)