عملیات موشکی ایران به اسرائیل قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست


عملیات موشکی ایران به اسرائیل قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

اقتصادنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس گفت: پس از عملیات موشکی موفقیت‌آمیز در سرزمین‌های اشغالی، در عرصه دیپلماسی نیز ایران مانع تصویب قطعنامه در شورای امنیت شد که این توفیقات ناشی از اتحاد و هماهنگی میدان و دیپلماسی در کشور است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مجتبی یوسفی گفت: پس از عملیات موشکی تحمیل شکست در میدان به رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل نیز با وجود حمایت همه جانبه غربی‌ها از این رژیم جلسه شورای امنیت بدون نتیجه و بدون صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: حامیان رژیم صهیونیستی سعی داشتند تا در قالب شورای امنیت سازمان ملل ضمن محکومیت عملیات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی هزینه‌هایی را در عرصه دیپلماسی به جمهوری اسلامی تحمیل کنند که در این حوزه نیز ناموفق بودند.

وی افزود: موفقیت جمهوری اسلامی ایران هم در عملیات موشکی و هم در جلسه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی و متحدانش نشان دهنده هماهنگی و اتحاد بین میدان و دیپلماسی در کشور است.

خبر مرتبط
تل آویو شکست خورد/ اسرائیل نمی تواند هیبت فروریخته خود را احیا کند

اقتصادنیوز: یک عضو حماس به اشاره به اقدام تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تل‌آویو شکست خورده و نمی‌تواند هیبت فروریخته خود را احیا کند.

یوسفی خاطرنشان کرد: عملیات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین قدرت پوشالی و هالیوودی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و ناتوانی این رژیم آشکار ساخت.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در زمان عملیات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشورهای غربی در رهگیری موشک‌های ایران با تمام توان به رژیم صهیونیستی کمک می‌کردند اما با وجود همه این کمک‌ها عملیات موشکی ایران خسارات سنگینی را به رژیم نامشروع صهیونیستی تحمیل کرد.

خبر مرتبط
سفر وزیر انرژی اسرائیل به امارات/ ماجرا چیست؟

اقتصادنیوز: وزیر انرژی رژیم صهیونیستی الی کوهن برای دیدار با مقامات اماراتی و شرکت در یک نشست بین‌المللی، وارد دبی شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: عملیات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی خوشحالی مسلمانان و همه آزادگان جهان را به دنبال داشت و اقتدار ملی ایرانیان را به جهانیان ثابت کرد.

وی افزود: توانمندی موشکی امروز ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه در ۴۵ سال گذشته و البته تکیه بر توان متخصصین داخلی در این سال‌ها محقق شده که یک افتخار ملی به شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی