طرح های نیمه تمام دولت بر ریل سرعت


طرح های نیمه تمام دولت بر ریل سرعت

اقتصادنیوز: در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام ریلی که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، درباره سرعت‌بخشی به پروژه‌های نیمه تمام ریلی مانند پروژه ریلی رشت - آستارا و همچنین پروژه برقی سازی راه‌آهن اینچه برون و گرمسار بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن منصوری در این جلسه گفت: سرعت‌بخشی به انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت و شخص رئیس‌جمهور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: موضوعاتی همچون پروژه ریلی رشت - آستارا و اینچه برون و گرمسار یکی از مطالبات حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور کشور است و باید هر چه زودتر تعیین تکلیف نهایی شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طی برگزاری دو جلسه، باید زمان نهایی اجرایی شدن این دو پروژه، موانع پیش روی آنها، پیشنهادات برای سرعت بخشی به پروژه، تعیین تکلیف محل اعتبار و ... به رئیس جمهور گزارش داده شود تا در خصوص آن تصمیم نهایی اتخاذ شود.

خبر مرتبط
جزئیات توسعه توسعه حمل و نقلی ایران و روسیه/ آخرین وضعیت راه آهن رشت-آستارا

اقتصادنیوز: سفیر ایران و معاون وزیر حمل و نقل روسیه در دیداری راهکارهای توسعه حمل و نقلی در چارچوب کریدور شمال - جنوب را بررسی کردند.

خبر مرتبط
آخرین وضعیت حوادث ریلی/ بلیت ناهمنام؛ مشکل بزرگ راه آهن کشور

اقتصادنیوز: مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن گفت: مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۵ درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال‌های اخیر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت