پاسخ تنبیهی ایران بر پایه خویشتنداری بود


پاسخ تنبیهی ایران بر پایه خویشتنداری بود

یکی از کارشناسان چین با اشاره به پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران در مقابل اقدام تجاوزگرانه رژیم اسرائیل علیه ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، اظهار داشتند: عملیات نظامی تهران بر پایه خویشتنداری صورت گرفت.

جو یونگ‌بیائو رئیس کارشناس مسائل اسرائیل در مرکز تحقیقات «یک پهنه، یک راه» دانشگاه لانجو در رابطه با پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اسرائیل اظهار داشت: عملیات نظامی ایران بر اساس و پایه خویشتنداری صورت گرفت بطوری که منجر به کشته‌شدن یا آسیب به مراکز اقتصادی نشد.

وی با بیان اینکه سیاست‌های آمریکا در کنترل و اختیار اسرائیل است، افزود: در صورت افزایش تنش نظامی بین تهران و تل‌آویو، احتمال مداخله واشنگتن وجود دارد.

وی افزود: اگر واشنگتن در مورد کاهش نامنی خاورمیانه صادق است، باید به‌جای حمایت یک‌طرفه از اسرائیل برای پایان درگیری‌ها و آتش بس میان کشورهای درگیر با چین در سطح سازمان ملل همراهی و همکاری کند.

پاسخ تنبیهی ایران بر پایه خویشتنداری بود

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی