بازداشت دزدانی که به صورت خانوادگی سرقت می کردند / در زنجان فاش شد + جزییات


بازداشت دزدانی که به صورت خانوادگی سرقت می کردند / در زنجان فاش شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ داود مرسلی روز دوشنبه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری های اجتماعی، عزم همگانی را می طلبد، افزود: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از...

به گزارش رکنا، سرهنگ داود مرسلی روز دوشنبه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری های اجتماعی، عزم همگانی را می طلبد، افزود: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی موجب کاهش وقوع سرقت می شود.

وی اظهار داشت: ماموران حین گشت زنی فعال در سطح خیابان ها به خودرویی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مرسلی یادآور شد: حین بررسی خودرو چند گوشی موبایل و مدارک کشف شد که برابر تحقیقات فنی، متهمان در استانی دیگر تحت پوشش خانواده برای سرقت آنها ‌اقدام کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه مشارکت و همکاری مردم با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، تصریح کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور (زاجرات) ۱۸ فقره سرقت کشف و ۱۴ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: طرح امنیت محله محور(زاجرات) به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۴ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره اماکن عمومی، ۲ فقره سرقت منزل، یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی مسروقه (پراید) از نتایج اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


بازداشت دزدانی که به صورت خانوادگی سرقت می کردند / در زنجان فاش شد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت