تایید جریمه 20 میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری


تایید جریمه 20 میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری

ورزش سه: حکم کمیته انضباطی برایان دابو به دلیل بدرفتاری در جریان دیدار برابر پیکان با بازیکنان حریف تایید شد. مصاف با پیکان در حالی برای سپاهان تمام شد که آن‌ها علاوه بر واگذار کردن نتیجه و چشیدن طعم تلخ پنجمین شکست پیاپی در مسابقات لیگ برتر...

تایید جریمه 20 میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری

ورزش سه: حکم کمیته انضباطی برایان دابو به دلیل بدرفتاری در جریان دیدار برابر پیکان با بازیکنان حریف تایید شد.

مصاف با پیکان در حالی برای سپاهان تمام شد که آن‌ها علاوه بر واگذار کردن نتیجه و چشیدن طعم تلخ پنجمین شکست پیاپی در مسابقات لیگ برتر با یک اخراجی دیگر هم مواجه شدند که برایان دابو هافبک بورکینافاسویی این تیم بود.

دابو پس از اخراج از کوره در رفت و با بازیکنان حریف پیش از ترک زمین بگومگویی داشت که این اتفاقات در گزارش ناظر بازی آورده شد و سبب شد کمیته انضباطی این بازیکن را با جریمه ۲۰۰ میلیون ریالی به دلیل بدرفتاری با بازیکن حریف جریمه کند.

این رای البته با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شد، ولی کمیته استیناف پس از بررسی مدارک و شواهد رای کمیته انضباطی را تایید کرده و در شرح آن نوشته است: «اعتراض با توجه به ماده ۱۰۲ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را صادره قطعی است لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی این بخش از اعتراض تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می‌شود.»

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!