ساعت هوشمند خوب چی بخریم؟


ساعت هوشمند خوب چی بخریم؟توسط واحد تبلیغات / فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ / 5 دقیقه برای مطالعه ساعت هوشمند (اسمارت واچ) نوعی گجت است که دارای یک نمایشگر لمسی بوده و قابلیت اتصال به گوشی همراه را...

ساعت هوشمند خوب چی بخریم؟
ساعت هوشمند خوب چی بخریم؟
توسط / / 5 دقیقه برای مطالعه
ساعت هوشمند خوب چی بخریم؟

ساعت هوشمند (اسمارت واچ) نوعی گجت است که دارای یک نمایشگر لمسی بوده و قابلیت اتصال به گوشی همراه را دارد. این گجت در انواع مختلفی تولید می‌شود و هر نوع آن، دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی است. امروزه برندهایی همچون اپل، سامسونگ و شیائومی ازجمله پیشگامان تولید این محصول بوده و روزبه‌روز، قابلیت‌های جدیدی را به محصولات خود می‌افزایند. در این مطلب، تعدادی از بهترین مدل‌های اسمارت واچ را معرفی کرده و در مورد قیمت و خرید ساعت هوشمند نیز اطلاعاتی ارائه داده‌ایم.

ساعت هوشمند اپل

به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده اسمارت واچ، می‌توان به برند اپل اشاره کرد. ساعت‌های هوشمند اپل که به اپل واچ شهرت دارند، طیف گسترده‌ای از امکانات و قابلیت‌ها مانند برقراری تماس، ارسال پیام متنی، خواندن ایمیل و … را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و از لحاظ کیفیت نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارند. در این بخش، چند مدل از پرطرفدارترین ساعت‌های هوشمند اپل را معرفی کرده‌ایم:

ساعت هوشمند اپل سری SE مدل 40 میلی‌متری

اپل واچ سری SE مدل 40 میلی‌متری یکی از پرطرفدارترین انواع اپل واچ بوده و دارای بند سیلیکونی و بدنه آلومینیومی است. این ساعت از قابلیت‌هایی مانند دریافت اعلان‌های تلفن همراه، مکالمه، مسیریابی از طریق GPS و … برخوردار بوده و از حسگرهایی مانند قطب‌نما، شتاب‌سنج، ارتفاع‌سنج، شمارنده ضربان قلب و ژیروسکوپ نیز پشتیبانی می‌کند. باتری این اسمارت واچ نیز از نوع لیتیومی بوده و از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است.

ساعت هوشمند اپل سری 9 مدل 45 میلی‌متری

اپل واچ سری 9 مدل 45 میلی‌متری، یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند برند اپل است که قابلیت‌های متعددی مانند پشتیبانی از اعلان‌ها، برقراری مکالمه از طریق بلوتوث، کنترل موسیقی، کنترل سطح اکسیژن خون و … را پشتیبانی می‌کند. جنس بند این ساعت، سیلیکونی و جنس بدنه آن از آلومینیوم است. این ساعت از امکانات دیگری مانند قطب‌نما، شتاب‌سنج، فشارسنج، شمارنده ضربان قلب، ارتفاع‌سنج و … نیز برخوردار بوده و وجود همین قابلیت‌هاست که موجب شده بسیاری از افراد، اپل را به‌عنوان بهترین مارک ساعت هوشمند بشناسند.

ساعت هوشمند سامسونگ

سامسونگ یکی دیگر از برندهای پیشگام در حوزه تولید اسمارت واچ محسوب می‌شود. ساعت‌های هوشمند سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسته به مدلی که دارند، امکانات مختلفی برای کاربران فراهم می‌کنند. به‌عنوان برخی از بهترین اسمارت واچ‌های سامسونگ نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Galaxy Watch 5 SM-R910

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 5 SM-R910 دارای فرم صفحه دایره‌ای، بند سیلیکونی و بدنه آلومینیومی است. این ساعت قابلیت نصب سیم کارت و کارت حافظه دارد؛ ضمن این‌که حافظه داخلی این ساعت نیز برابر با 16 گیگابایت است. به‌عنوان برخی از امکانات جالب‌توجه این مدل اسمارت واچ نیز می‌توان به قابلیت کنترل موسیقی، ردیابی خواب، نظارت بر سلامت، شمارنده ضربان قلب، فشارسنج، ژیروسکوپ و … اشاره کرد.

ساعت هوشمند خوب چی بخریم؟

Galaxy Watch 5 Pro SM-R920 45 میلی‌متری

گلکسی واچ 5 پرو یکی از جدیدترین محصولات عرضه‌شده به بازار توسط برند سامسونگ است. این ساعت هوشمند دارای صفحه گرد و بدنه تیتانیومی است؛ به‌همین دلیل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد. برخی از امکانات این اسمارت واچ نیز عبارت‌اند از کنترل موسیقی، کنترل سطح اکسیژن خون، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و… .

ساعت هوشمند شیائومی

امروزه اسمارت واچ‌های شیائومی محبوبیت بالایی از سوی مردم کسب کرده‌اند. این ساعت‌های هوشمند از قابلیت‌های متعددی برخوردار بوده و در عین‌حال، قیمت بسیار مناسبی دارند. در این بخش، تعدادی از پرطرفدارترین اسمارت واچ‌های شیائومی را معرفی کرده‌ایم:

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch3 Active

این اسمارت واچ، دارای صفحه مستطیل شکل، بدنه پلاستیکی و بند سیلیکونی است. بدنه این ساعت ضد آب بوده و باتری آن نیز از نوع لیتیوم-یون است. پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، قابلیت کنترل سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت فشار خون، هشدار عدم تحرک، کنترل موسیقی، شخصی‌سازی فیس‌واچ و … از مهم‌ترین قابلیت‌های این اسمارت واچ به‌حساب می‌آیند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS05 Solar

ساعت هوشمند هایلو LS05 Solar یکی از پرطرفدارترین اسمارت واچ‌های تولیدشده توسط برند شیائومی به‌حساب می‌آید. این ساعت دارای بند سیلیکونی، بدنه فلزی و صفحه گرد بوده و قابلیت‌هایی مانند سنجش نور محیط، شتاب‌سنج، شمارنده ضربان قلب و … را به کاربران ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند هایلو مدل LS05 Solar از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و به‌همین دلیل، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

قیمت ساعت هوشمند

تا به اینجا، با تعدادی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند از برندهایی مانند اپل، سامسونگ و شیائومی آشنا شدید. حال قصد داریم در مورد قیمت انواع اسمارت واچ نیز اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه دهیم. به‌طور کلی، قیمت ساعت هوشمند به عوامل متعددی بستگی دارد؛ برای مثال، برند تولیدکننده یکی از همین عوامل است. همانطور که می‌دانید، برخی برندها از شهرت بیشتری برخوردار بوده و به‌همین دلیل، قیمت‌های بالاتری برای محصولات خود تعیین می‌کنند.

عامل دیگری که بر قیمت انواع اسمارت واچ تاثیرگذار است، قابلیت‌های ارائه‌شده توسط ساعت است؛ به‌طوری که هرچه این قابلیت‌ها و امکانات بیشتر باشند، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد بود. عامل دیگر، مربوط به اصالت کالاست. امروزه بازار محصولات غیراصل و تقلبی داغ شده و این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد سودجو، محصولات غیراصل را با قیمتی ارزان‌تر، اما با کیفیتی بسیار پایین، به دست مشتریان برسانند؛ بنابراین، هنگام خرید اسمارت واچ، باید به موارد متعددی ازجمله برند تولیدکننده، قابلیت‌ها و همچنین اصالت محصول مود نظر خود توجه ویژه داشته باشید.

ساعت هوشمند خوب چی بخریم؟

خرید ساعت هوشمند

در این مطلب، تعدادی از پرطرفدارترین انواع اسمارت واچ را معرفی کرده و در مورد قیمت ساعت هوشمند نیز اطلاعاتی به شما کاربران گرامی ارائه دادیم. امروزه بسیاری از افراد، برند اپل را به‌عنوان بهترین مارک ساعت هوشمند می‌شناسند؛ اما خوب است بدانید که برندهای دیگری مانند سامسونگ و شیائومی نیز موفق به تولید محصولات باکیفیت و رضایت‌بخشی شده‌اند.

اگر شما هم قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، می‌توانید به وب‌سایت معتبر ایمالز مراجعه کنید. ایمالز یک موتور جستجوگر کالاست که خریداران را به فروشندگان متصل کرده و با نمایش قیمت محصولات مختلف در کنار هم، به افراد کمک می‌کند تا کالاها را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن