بازدید معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری یزد از مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علم و هنر یزد


بازدید معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری یزد از مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علم و هنر یزد

دیدار نوروزی علی اکبر قیومی، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری یزد و فرناز آسا، سرپرست پردیس مراکز رشد اقماری از مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علم و هنر یزد با حضور حامد فلاح تفتی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و هنر یزد، آفرین اخوان،...

دیدار نوروزی علی اکبر قیومی، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری یزد و فرناز آسا، سرپرست پردیس مراکز رشد اقماری از مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علم و هنر یزد با حضور حامد فلاح تفتی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و هنر یزد، آفرین اخوان، معاون سابق پژوهش و فناوری این دانشگاه، مجید اسلامی، مدیر مرکز کارآفرینی و نوآوری، و زهرا السادات فلاح، کارشناس این مرکز و شرکت‌های فناور مستقر روز شنبه 25 فروردین ماه، انجام شد.

در این بازدید نخست معاون توسعه فناوری و تیم همراه از شرکت‌های فناور بازدید کرده و با آنان به گفتگو و بیان مسائل گوناگون پرداختند. در ادامه نیز گزارش اقدامات و فعالیت‌های این مرکز در سال گذشته ارائه شد. برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی مرتبط با کسب و کار، حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای استانی و ملی، نشست‌های هم‌اندیشی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و… از جمله فعالیت‌های این مرکز در سال 1402 بوده است.

همچنین برنامه‌های توسعه مرکز از قبیل توسعه زیرساخت و فضای استقرار شرکت‌ها، افزایش جذب دانشجویان و هسته‌های فناور در مرکز، برگزاری رویدادهای آموزشی و مهارتی، ایجاد فضای کار اشتراکی برای تیم‌های مستقر و… نیز به عنوان برنامه‌های سال 1403 عنوان گردید.

در این نشست پس از بررسی وضعیت شرکت‌ها، روش‌های بهبود حمایت از آنان نیز مطرح شد. در ادامه قیومی نکاتی در زمینه نحوه افزایش مشارکت دانشجویان، فعالان صنعتی و کارآفرینان در مراکز نوآوری و کارآفرینی و تجربیات موفق مراکز و شرکت‌های دیگر بیان نمود و اظهار امیدواری کرد، در سال پیش رو شاهد رشد کمی و کیفی این مرکز خواهیم بود.

No tags for this post.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!