قیمت طلا و سکه امروز 27 فروردین 1403/ سکه امامی به کانال 42 میلیونی برگشت


قیمت طلا و سکه امروز 27 فروردین 1403/ سکه امامی به کانال 42 میلیونی برگشت

قیمت طلا و سکه روز دوشنبه با کاهش‌ قیمت بازگشایی شد. لیدر امروز بازار طلا، دلار بود و افزایش محدود اونس جهانی اثر افزایشی بر این بازار نگذاشت. معامله‌گران، کاهش انتظارات تورمی متعاقب آرامش سیاسی در منطقه را دلیل کاهش قیمت در بازار طلا می‌دانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه در شروع معاملات سومین روز هفته با کاهش قیمت بازگشایی شد. افت هزار تومانی قیمت دلار بازار طلا را کاهشی کرد.

قیمت طلا و سکه امروز 27 فروردین 1403/ سکه امامی به کانال 42 میلیونی برگشت

روز گذشته نوسانات بازار طلا بالا بود و همین موضوع معاملات طلا و سکه را به حداقل رساند و منجر به کاهش میلیونی قطعات سکه و قیمت طلا شد. امروز نیز افزایش محدود طلای جهانی بر بازار طلا اثر چندانی نداشت و دلار لیدر اصلی بازار طلا شد.

معامله‌گران، آرامش خبری و کاهش ریسک‌های سیاسی را دلیل اصلی روند کاهشی قیمت در بازارهای مالی می‌دانند. گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با افزایش نزدیک به ۶ دلاری روی رقم ۲۳۴۹ دلاری ایستاده است.

سکه بهار به کانال ۳۹ میلیونی برگشت

سکه امامی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین با کاهش یک میلیون و ۷۱۲ هزار تومانی به کانال ۴۲ میلیونی برگشت و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۴۲ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با کاهش یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومانی کریدور ۴۰ میلیونی را از دست داد و روی قیمت ۳۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز قیمت نیم‌‌سکه با کاهش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به کانال ۲۵ میلیونی برگشت و با رقم ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. ربع‌سکه نیز با افت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

سکه گرمی امروز با کاهش نیم میلیون تومانی کانال هفت میلیونی را از دست داد و با رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود.

مثقال طلا کانال ۱۶ میلیونی را از دست داد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۵۷ هزار تومان ارزان شد و کانال ۱۶ میلیون تومانی را از دست داد و با رقم ۱۵ میلیون و ۸۱۲ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۸۲ هزار و ۴۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۵۲ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۶۰۳ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز دوشنبه کاهشی است و در برخی قطعات کاهش میلیونی دارد. حباب سکه امامی یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان، سکه بهار ۹۵۱ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۹۲۴ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۱۶۱ هزار تومان و سکه گرمی ۴۳۲ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت