پاوربانک مگ سیف چیست؟


پاوربانک مگ سیف چیست؟توسط واحد تبلیغات / فروردین ۲۷, ۱۴۰۳ / 5 دقیقه برای مطالعه پیشرفت تکنولوژی در حوزه گجت‌های هوشمند، محصولات جدید، متنوع و شگفتی‌های بسیاری را برای بشر به همراه...

پاوربانک مگ سیف چیست؟
پاوربانک مگ سیف چیست؟
توسط / / 5 دقیقه برای مطالعه
پاوربانک مگ سیف چیست؟

پیشرفت تکنولوژی در حوزه گجت‌های هوشمند، محصولات جدید، متنوع و شگفتی‌های بسیاری را برای بشر به همراه دارد. پاوربانگ مگ سیف یک محصول شگفت‌انگیز و جدید از کمپانی اپل است. این پاور بانک به‌صورت بی‌سیم و به روش مغناطیسی تلفن همراه شما را شارژ می‌کند. این محصول شگفت‌انگیز به گوشی موبایل می‌چسبد و استفاده از آن بسیار آسان است. قابلیت‌هایی که مگ سیف ارائه می‌دهد، تمامی نیازهای مربوط به شارژ سریع گوشی‌های آیفون را مرتفع می‌سازد.

آنچه در بررسی چیستی این محصول مورد توجه قرار می‌گیرد، تکنولوژی به‌کاررفته در آن است. شرکت اپل این محصول را جایگزین آداپتور شارژر گوشی‌های خود کرده و با تجهیز این پاور بانک به قابلیت‌های خاص بر جذابیت‌های آن افزوده است. با ما همراه باشید تا پاوربانک مگ سیف را به‌صورت کامل معرفی کنیم.

مگ سیف؛ شارژر جدید اپل

کمپانی اپل، آداپتور شارژر را از جعبه سری‌های جدید گوشی آیفون حذف کرده است و تنها یک سیم لایتینگ به همراه گوشی عرضه می‌کند. در مقابل این شرکت یک محصول جدیدی را با عنوان پاوربانک مگ سیف جایگزین آداپتور شارژر به کاربران خود معرفی کرده است. تکنولوژی به‌کاررفته در این پاور بانک به کاربران اپل امکان می‌دهد که با یک روش عالی و سریع گوشی‌های خود را شارژ کنند. عملکرد این نوع شارژر جدید به این صورت است که مانند آهنربا به گوشی متصل می‌شود و به‌صورت بی‌سیم گجت‌های هوشمند این کمپانی را شارژ می‌کند.

طراحی ظاهری این نوع شارژر به گونه‌ای است که اتصال آن به بدنه آیفون هیچ خط و خشی روی آن ایجاد نمی‌کند. حتی می‌توانید آن را از روی قاب یا گارد گوشی متصل کرده و استفاده کنید. البته اگر ضخامت قاب گوشی زیاد باشد، امکان استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم را نخواهید داشت؛ به‌همین خاطر شرکت اپل، کاور مخصوص مگ سیف را نیز برای کاربران خود تولید کرده است. برای استفاده از این محصول کافیست آن را در قسمت لوگوی اپل قرار دهید. میدان مغناطیسی ایجاد شده به خوبی باتری گوشی را شارژ می‌کند.

مزیت استفاده از پاوربانک مگ سیف

مهم‌ترین مزیتی که در استفاده از این نوع شارژر مورد توجه قرار می‌گیرد، امنیت شارژ باتری و عدم آسیب به سوکت شارژ و آداپتور است. از دیگر مزیت‌های این تکنولوژی شارژ بی‌سیم می‌توان به عدم نوسانات برقی، افزایش جریان و ولتاژ، محافظت از گوشی در برابر اتصال کوتاه، تخلیه شارژ، حرارت و ریست شدن اشاره کرد. هر گجت هوشمند یا گوشی مارک اپل که از وایرلس پشتیبانی می‌کند، می‌تواند با این تکنولوژی شارژ شود.

مگ‌سیف به‌صورت اختصاصی برای آیفون سری ۱۲ طراحی شده و درصورتی‌که گوشی‌های سری قبلی آیفون را با این وسیله شارژ کنید، روند شارژ کند می‌شود. این نوع شارژر بی‌سیم به شما امکان می‌دهد که از خاصیت مگنتی پنل استفاده کنید و گوشی‌هایی مانند آیفون سری ۱۲ و ۱۳ و سری‌های بالاتر را به‌راحتی با استفاده از آن شارژ کنید. این پاور بانک وزن کم و ابعاد مناسبی دارد و نشانگر ال‌ای‌دی آن مقدار شارژ باقیمانده را نشان می‌دهد.

نکته

با وجود مزایایی که برای این نوع لوازم جانبی آیفون تعریف شده است، توصیه می‌کنیم که به‌صورت همیشگی از پاوربانک مگ سیف استفاده نکنید. این نوع شارژرها به کابل شارژ هم مجهز هستند؛ بنابراین، بهتر است تنها برای مواقع ضروری از قابلیت شارژ بی‌سیم آن استفاده کنید. برای سایر مواقع استفاده از کابل مناسب‌تر است. فناوری مگ سیف، باتری گوشی شما را تا حداکثر ۱۵ وات شارژ می‌کند. درحالی‌که کابل‌های لایتینگ آیفون می‌توانند گوشی‌ها را تا ۲۰ وات هم شارژ کنند. البته این فناوری کابل شارژ بی‌سیم توان هفت و نیم واتی را پشتیبانی می‌کند و سرعت شارژ بیشتری دارد. بهتر است در کنار بررسی مزایای این نوع شارژر همراه با معایب آن نیز آشنا شوید. استفاده بیش‌ازحد از تکنولوژی مگ سیف برای شارژ، گرمای زیادی ایجاد می‌کند و منجر به داغ شدن گوشی می‌شود.

پاوربانک مگ سیف چیست؟

انواع پاوربانک مگ سیف

این نوع شارژر بی‌سیم در انواع مختلف وجود دارد. آشنایی با بهترین مدل‌های آن به شما کمک می‌کند که متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین پاور بانک را انتخاب کنید. در بین انواع این محصول مدل Magsafe Battery Pack اپل به‌عنوان بهترین مدل آن شناخته می‌شود. این پاور بانک ابعاد کوچک و هماهنگی خوبی با گوشی‌های آیفون دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را شارژ می‌کند. از دیگر انواع این محصول می‌توان به پاور بانک باسئوس مدل PPCXW10 و انکر مدل A1619 و سایر مدل‌ها اشاره کرد. هریک از این پاور بانک‌ها به‌دلیل ویژگی‌هایی مانند وزن بسیار کم، پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم با توان ۷.۵ وات و … از محبوبیت بالایی در بین کاربران آیفون برخوردار هستند.

خرید پاوربانک مگ سیف

خرید این محصول به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین لوازم جانبی اپل به شما امکان می‌دهد که از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های موجود در گوشی‌های آیفون سری جدید استفاده کنید. برای این‌که در انتخاب مدل این محصول عملکرد درستی داشته باشید و آن را با اطمینان خریداری کنید، لازم است که یک مرجع خرید معتبر و متخصص را پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دایان کالا به‌عنوان واردکننده رسمی پاوربانک مگ سیف، مطمئن‌ترین انتخاب برای خرید این محصول تکنولوژی است. شما می‌توانید این محصول و سایر لوازم جانبی موبایل را با بهترین قیمت از دایان کالا خریداری کنید. باتوجه‌به این‌که برای استفاده از این نوع شارژر بی‌سیم، قاب‌های گوشی مخصوصی طراحی و تولید شده است، می‌توانید در صورت نیاز این گاردها را نیز از فروشگاه اینترنتی دایان کالا تهیه کنید.

پاوربانک مگ سیف چیست؟

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی پاوربانک مگ سیف و فناوری شگفت‌آور آن پرداختیم. شرکت اپل با طراحی این محصول جانبی جذاب و ایده‌آل مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم به روش مغناطیسی توانست بار دیگر انقلابی در عرصه محصولات خود ایجاد کند. درصورتی‌‌که شما صاحب گوشی آیفون سری ۱۲ به بالا هستید، می‌توانید از این نوع پاور بانک که به پشت گوشی شما متصل می‌شود، استفاده کرده و بدون نیاز به آداپتور، گوشی خود را شارژ کنید. این محصول وزن سبکی دارد و شما می‌توانید به‌راحتی آن را به همراه گوشی خود حمل کنید. برای آشنایی با مدل‌های مختلف این نوع لوازم جانبی آیفون می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دایان کالا مراجعه کرده و خرید آسان، ایمن و مقرون‌به‌صرفه‌ای را تجربه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی