حضور پلیس نامحسوس در تمام بزرگراه‌های پایتخت


حضور پلیس نامحسوس در تمام بزرگراه‌های پایتخت

فیروز کشیر گفت: بزرگراهی نیست که در آن پلیس نامحسوس حضور نداشته باشد.

حضور پلیس نامحسوس در تمام بزرگراه‌های پایتخت

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ فیروز کشیر گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۲۰۶ هزار فقره توقیف ساعتی در خصوص تخلفات شبانه توسط تیم‌های پلیس بزرگراه‌ها و پلیس نامحسوس در معابر شهر تهران صورت گرفته است.

وی افزود: تیم‌های پلیس نامحسوس در تمامی معابر بزرگراهی شهر تهران حضور دارند و این حضور در شب‌ها و تاریکی هوا بیشتر است. این حضور صبح‌ها نیز هست ولی پلیس نامحسوس در شب فعال‌تر از روز می‌باشد و در تمامی بزرگراه‌ها فعالیت دارند. بزرگراهی نیست که در ان پلیس نامحسوس حضور نداشته باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ داشته ایم. یعنی ۱۴۱ هزار راننده‌ای که نظم ترافیکی شهر تهران را بر هم زده بودند و آرامش و آسایش مردم را مختل کرده بودند خودرو‌های آنان به پارکینگ منتقل شده است. همچنین در طرح نوروزی این عدد ۹۳۰۰ خودرو بوده است که به پاریکنگ منتقل شده اند.

سرهنگ کشیر افزود: پلیس اطلاع رسانی لازم را در خصوص برخورد با تخلفات در طرح نوروزی انجام داده بود و اعلام کردیم که ۵۰ تیم استقراری دوربین در سطح معابر بزرگراهی شهر تهران خواهیم داشت که برخورد لازم را با تخلفات انجام می‌دهند./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا