ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل


ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل

گوگل احتمالاً قابلیت ارتباط ماهواره‌ای اضطراری را به سری پیکسل 9 و پیکسل فولد بعدی اضافه می‌کند تا رقابت خود را با آیفون جدی‌تر کند.

به گزارش خبرآنلاین، این شرکت احتمالاً از طریق همکاری با اپراتور T-Mobile این سرویس را در اختیار کاربران قرار خواهد داد، هرچند ممکن است در آینده اپراتورهای دیگری هم با غول ماونتین ویو همکاری کنند.

ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل

به نقل از دیجیاتو، یک منبع آگاه به Android Authority گفته است که گوگل ارتقاهایی را در بخش مودم سری پیکسل ۹ اعمال خواهد کرد که ازجمله به فراهم‌سازی قابلیت ارتباطات ماهواره‌ای منجر خواهد شد. این قابلیت از طریق مجموعه‌ای از سؤالات از کاربر می‌پرسد که در چه شرایطی قرار دارد. سپس به او کمک می‌کند تا گوشی را به سمت ماهواره نگه دارد و پیام اضطراری خود را بفرستد.

گوگل ظاهراً به‌لطف پشتیبانی از NTN در مودم اگزینوس 5400، پرچمداران آتی خود را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌کند. این مودم بخشی از تراشه تنسور G4 خواهد بود که توسط سامسونگ تولید می‌شود. کاربران از طریق این ویژگی تنها می‌توانند پیام متنی ارسال کنند و امکان برقراری تماس صوتی وجود نخواهد داشت. این کار ظاهراً از طریق اپی موسوم به Satellite Gateway انجام می‌گیرد.

۵۸۵÷۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895348

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس