مردان چاقوکش و چماق به دست جوان پژو سوار را کشتند / جلوی چشم وحشت زده مردم رخ داد


مردان چاقوکش و چماق به دست جوان پژو سوار را کشتند / جلوی چشم وحشت زده مردم رخ داد

به گزارش رکنا، این جنایت هولناک شب بیست و چهارم فروردین در بولوار کشاورز مشهد هنگامی اتفاق افتاد که راننده یک دستگاه پژو 206 در ابتدای خیابان کشاورز 5 توقف کرد و در همین حال سرنشین پژو و...

به گزارش رکنا، این جنایت هولناک شب بیست و چهارم فروردین در بولوار کشاورز مشهد هنگامی اتفاق افتاد که راننده یک دستگاه پژو 206 در ابتدای خیابان کشاورز 5 توقف کرد و در همین حال سرنشین پژو و راننده که رفتارهای غیرطبیعی از خود نشان می‌دادند از خودرو پیاده شدند و با سرو صداهای دلخراش و نامتعارف زمینه های توقف و حتی فرار برخی از رهگذران را ایجاد کردند.

طولی نکشید که پژو سواران، هدف ضربات چماق و سلاح سرد چند مهاجم ناشناس قرار گرفتند که به خاطر سر و صداهای نامتعارف به سوی آن‌ها هجوم آوردند. در این شرایط نزاعی خونبار شروع شد و مهاجمان نه تنها شیشه های پژو را تخریب کردند بلکه سرنشینان آن را نیز هدف ضربات چاقو قرار دادند و از محل گریختند.

راننده پژو که به صورت سطحی مجروح شده بود به سختی پیکر نیمه جان دوستش را درون خودرو انداخت و در شرایطی که حال طبیعی هم نداشت به طرف بیمارستان شهید هاشمی نژاد حرکت کرد؛ اما زمانی که در مسیر کندروی بزرگراه شهید میرزایی در تردد بود ناگهان به خاطر محدودیت دید با بلوکه های حاشیه بولوار برخورد کرد و دیگر نتوانست به حرکت ادامه دهد.

رهگذران و رانندگان عبوری با مشاهده این وضعیت، بلافاصله با نیروهای انتظامی تماس گرفتند و دقایقی بعد صحنه این حادثه در حالی به قرق نیروهای کلانتری رسالت درآمد که سرنشین پژو جان خود را از دست داده بود و راننده نیز خون آلود در محل حضور داشت.

دقایقی بعد با انتقال پیکر مجروح راننده پژو به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد، قاضی ویژه قتل عمد نیز شبانه عازم بزرگراه شد و تحقیقات قضایی را در این باره آغاز کرد.

با لو رفتن ماجرای نزاع در خیابان کشاورز، دامنه بررسی‌های تخصصی قاضی «محمود عارفی‌راد» به محل نزاع و بیمارستان شهید هاشمی نژاد کشید. هنوز ساعتی از آغاز تحقیقات نگذشته بود که مهاجمان شناسایی شدند و پیگیری این جنایت وحشتناک با دستور قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به نیروهای کلانتری سپاد سپرده شد.


مردان چاقوکش و چماق به دست جوان پژو سوار را کشتند / جلوی چشم وحشت زده مردم رخ داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!