بیانیه وزارت خارجه طالبان درباره حملات ایران علیه اسرائیل


بیانیه وزارت خارجه طالبان درباره حملات ایران علیه اسرائیل

وزارت امور خارجه طالبان در واکنش به حمله ایران به اسرائیل گفت: حملات موشکی و پهپادی ایران، در خاک اسرائیل دفاع مشروع این کشور بود.

بیانیه وزارت خارجه طالبان درباره حملات ایران علیه اسرائیل

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت امور خارجه طالبان در واکنش به حمله ایران به اسرائیل گفت: حملات موشکی و پهپادی ایران، در خاک اسراییل دفاع مشروع این کشور بود.

عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت امور خارجه طالبان امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین در واکنش به حملات موشکی و پهپاد سپاه پاسداران ایران به خاک اسرائیل نوشت: رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه را به خلاف تمامی موازین دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی هدف قرار داده بود.

بلخی نوشت: اقدامات نظامی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران علیه اسراییل دفاع مشروع بود.

سخنگوی وزارت خارجه طالبان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به نسل کشی در نوارغزه ادامه داده و تاکنون بیش از ۳۳ هزار غیرنظامی را شهید و سعی در تجاوز به مقدسات سایر کشور‌ها و گسترش ناامنی در منطقه داشته است تا توجه جهان را از جنایات خود در غزه منحرف کنند.

وی گفت: افغانستان از همه کشور‌های جهان و منطقه می‌خواهد تا برای جلوگیری از گسترش بیشتر بحران، تلاش‌های خود را برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تسریع بخشند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب و در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی در سوریه، حملات گسترده‌ای را با صد‌ها موشک و پهپاد علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم