یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است


یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

وزارت خارجه یمن در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

یمن: عملیات ایران قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است

به گزارش راهبرد معاصر، دولت نجات ملی یمن مستقر در صنعا در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت که این اقدام مشروع، قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد است.

وزارت خارجه یمن افزود ظلم و ستم صهیونیست ها و جنایات آن‌ها در غزه تنش را در خاورمیانه افزایش داده و این تنش به پایتخت‌ کشورهای زیادی خواهد رسید.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه‌شب گذشته صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی