مقاومت فلسطین، عملیات ایران را تبریک گفت


مقاومت فلسطین، عملیات ایران را تبریک گفت

کمیته‌های مقاومت فلسطین پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق را تبریک گفت.

مقاومت فلسطین، عملیات ایران را تبریک گفت

به گزارش راهبرد معاصر، کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را تبریک می‌گوییم و آن را دفاع از خود و حق واقعی ایران می‌دانیم که تمام قوانین بین‌المللی آن را ضمانت می‌کنند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، در این بیانیه آمده است: پاسخ ایران به جنایت صهیونیست‌ها در دمشق نشان می‌دهد که ما با یک واقعیت جدید روبه‌رو بوده و در لحظات تاریخی باشکوهی هستیم که نبرد طوفان الاقصی آن را تثبیت کرد. این واقعیت جدید این است که رژیم نازی صهیونیست آخرین میخ را بر تابوت خود با چکش غزه و محور مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران می‌کوبد.

در این بیانیه تأکید شده است: ما از ملت‌های امت عربی و اسلامی و آزادگان آن می‌خواهیم متحد شوند و تمام امکانات و تلاش‌های خود را برای دفاع از شرافت و توانایی‌های این امت به کار گیرند و حملاتی را علیه این رژیم جنایتکار وحشی انجام دهند که مرتکب شنیع‌ترین کشتار‌ها و نسل کشی شده است و دست به تجاوز علیه این امت با سلاح و مشارکت و تأیید آمریکا و غرب می‌زند.

پیش از این روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این تحولات درحالی صورت می‌گیرد که غزه همچنان شاهد جنایات شنیع ارتش رژیم صهیونیستی است که تاکنون به شهادت و مجروح شدن ده‌ها هزار فلسطینی و نابودی زیرساخت غزه و فاجعه انسانی بی سابقه در این منطقه منجر شده است./ ایسنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قاصدک