واکنش حماس به حمله ایران؛ پاسخ شایسته‌ای بود


واکنش حماس به حمله ایران؛ پاسخ شایسته‌ای بود

جنبش حماس در واکنش به حمله ایران به اراضی اشغالی تأکید کرد ملت‌های منطقه حق دارند از خودشان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دفاع کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ایران به اراضی اشغالی پاسخ طبیعی و شایسته‌ای به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق است. ملت‌های منطقه حق دارند از خودشان در برابر تجاوز رژیم اشغالگر دفاع کنند.

به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است: ما از تمام گروه‌های امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان و گروه‌های مقاومت در منطقه می‌خواهیم به حمایت از مقاومت فلسطین و طوفان الاقصی و حق ملت فلسطین برای آزادی، استقلال و تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس ادامه بدهند.

به نقل از ایسنا پیش از این روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مسؤولان اسرائیلی اعلام کرد که ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود به اسرائیل را آغاز کرد.

این تحولات درحالی صورت می‌گیرد که غزه همچنان شاهد جنایات شنیع ارتش رژیم صهیونیستی است که تاکنون به شهادت و مجروح شدن ده‌ها هزار فلسطینی و نابودی زیرساخت غزه و فاجعه انسانی بی‌سابقه در این منطقه منجر شده است.

منبع : خبر آنلاین
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!