اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد


اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به حملات گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل شد.

اسرائیل دست به دامان شورای امنیت شد

به گزارش راهبرد معاصر، همزمان با حمله پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین های اشغالی که در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت کشورمان در دمشق صورت پذیرفت، نماینده این رژیم در سازمان ملل خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد شد.

گلیعاد آردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در نامه ای خطاب به رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد با اشاره به حمله بامداد روز یکشنبه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین های اشغالی خواستار تشکیل نشست اضطراری شورای امنیت به منظور محکومیت حمله اخیر ایران به سرزمین های اشغالی شد.

نماینده مالت در سازمان ملل که ریاست دوره‌ای شورای امنیت را بر عهده دارد اعلام کرد این شورا روز یکشنبه به درخواست اسرائیل تشکیل جلسه خواهد داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز یکشنبه در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران از جمله شهید محمدرضا زاهدی، فرمانده نیروی قدس در سوریه و لبنان با طراحی حمله ای گسترده و چندجانبه، مناطق مختلف سرزمین های اشغالی از جمله ارتفاعات جولان اشغالی در شمال فلسطین اشغالی، پایگاه نظامی نواتیم در جنوب و برخی دیگر از مناطق حساس رژیم صهیونیستی را هدف حمله خود قرار داد/ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی