بازداشت 36 تبهکار حرفه ای در عملیات پلیسی آبادان


بازداشت 36 تبهکار حرفه ای در عملیات پلیسی آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در این باره بیان داشت: طرح ارتقای امنیت محل محور در جهت افزایش احساس امنیت شهروندان و به منظور ضربه زدن به سارقان و هنجارشکنان در مناطق جرم...

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در این باره بیان داشت: طرح ارتقای امنیت محل محور در جهت افزایش احساس امنیت شهروندان و به منظور ضربه زدن به سارقان و هنجارشکنان در مناطق جرم خیز این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری‌ها با محوریت پلیس پیشگیری موفق شدند، 30 نفر سارق را که عمده آنها سارق منزل و مشاعات ساختمانی بودند ،را شناسایی و با هماهنگی قضایی آنها در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از اعتراف سارقان به33 فقره انواع سرقت خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه سارقان 3دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آبادان در ادامه افزودند: همچنین ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام کار اطلاعاتی و رصد عاملان تیراندازی های غیر مجاز موفق شدند؛ 2عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

در بازرسی صورت گرفته از متهمان و دارندگان سلاح غیر مجاز تعداد 6قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی از اعتراف متهمان به3 فقره تیراندازی غیر مجاز به درب منازل و مراسم قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

علی رنجکش


بازداشت 36 تبهکار حرفه ای در عملیات پلیسی آبادان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل