بزیک: فوتبال ایران در بیانیه دادن خلاصه شده است


بزیک: فوتبال ایران در بیانیه دادن خلاصه شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنان پرسپولیس بهترین‌های لیگ برتر ایران هستند و امیدوارم مسئولان باشگاه قدر این بازیکنان را بدانند و به آنها رسیدگی کنند.

بزیک: فوتبال ایران در بیانیه دادن خلاصه شده است

به گزارش راهبرد معاصر؛ادموند بزیک در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان انزلی، اظهار داشت: بازی پرسپولیس و ملوان دو نیمه متفاوتی داشت. پرسپولیس به تنها به هدف خود در این بازی که کسب ۳ امتیاز بود رسید و در کورس قهرمانی هم ماند. امیدوارم در هفته‌های باقی مانده پرسپولیس بتواند دل هواداران را خوشحال کند و دوباره قهرمانی را به دست آورد. خیلی خوشحالم که بازیکنان باکیفیتی در پرسپولیس حضور دارند.

وی در مورد نقاط قوت پرسپولیس گفت: نقطه قوت پرسپولیس در این بازی ساختار دفاعی بود. بعد از گلی که زدیم مدافعان تیم نگذاشتند مهاجمان ملوان خطری روی دروازه ایجاد کنند. امیدوارم این عملکرد بازیکنان همچنان ادامه‌دار باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بیانیه‌هایی که سرخابی‌ها علیه یکدیگر منتشر می کنند، یادآور شد: فوتبال ایران همیشه حاشیه است و همه دوست دارند حاشیه برای خود ایجاد کنند. الان یکی از راهکارهای فوتبال بیانیه دادن شده و این کار اصلا قشنگ نیست و متاسفانه هم به این کار علاقه دارند و قطعا این حاشیه‌ها به تیم‌ها لطمه می‌زند و در آخر هم هواداران تیم‌ها ضربه می‌خورند.

بزیک در خصوص اینکه آیا گل عیسی آل‌کثیر آفساید بوده است، خاطرنشان کرد: من چیزی که در صحنه گل پرسپولیس دیدم آفساید بود ولی دست مدافع تیم ملوان انزلی آفساید را پر کرده بود. البته تا زمانی که کمک‌داور ویدئویی نباشد حرف زیاد است و امیدوارم هر چه زودتر فوتبال ما هم به VAR مجهز شود.

وی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت:‌ تا پایان لیگ برتر فوتبال ۷ هفته باقی مانده است. امیدوارم مدیران باشگاه‌ها با بازیکنان هر چه زودتر تمدید کنند که هواداران استرس زیادی نداشته باشند. بازیکنان پرسپولیس بهترین‌های لیگ برتر ایران هستند و امیدوارم باشگاه قدر این بازیکنان را بداند و به این بازیکنان رسیدگی کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد امیررضا رفیعی، تصریح کرد: رفیعی توانسته اعتماد کادرفنی را جلب کند و تا الان هم توانسته دروازه پرسپولیس را بیمه کند. شک ندارم آینده رفیعی درخشان است و می‌تواند خیلی پیشرفت کند و امیدوارم تا بازگشت علیرضا بیرانوند بتواند بهترین عملکرد خود را نشان دهد./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر