بروزرسانی انقلابی اینستاگرام/ تولید عکس و فیلم با هوش‌مصنوعی/ فیلم


قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌زودی تجربه‌ی جست‌وجوی محتوا در اکسپلور و دایرکت اینستاگرام را تغییر خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، متا همچنان سعی دارد سرویس‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود را در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار دهد. این شرکت علاوه‌بر آزمایش چت‌بات هوش مصنوعی در واتساپ برای کاربران هند، درحال آزمایش فناوری مذکور در بخش جست‌وجو اکسپلور و پیام‌های دایرکت اینستاگرام است.

با آغاز جست‌وجو در اینستاگرام در بخش دایرکت، وارد گفت‌وگویی با هوش مصنوعی می‌شوید؛ جایی‌ که می‌توانید سؤال جدیدی بپرسید یا از سوالات آماده استفاده کنید. مدیرعامل شرکت Perplexity AI می‌گوید طراحی صفحه‌ی سؤالات اینستاگرام شباهت زیادی به صفحه‌ی جست‌وجوی هوش مصنوعی این شرکت دارد.

قابلیت جست‌وجو هوش مصنوعی اینستاگرام می‌تواند در کشف محتوای جدید نیز به کاربر کمک کند. طبق گزارش‌های برخی کاربران، با ضربه‌زدن روی عبارتی مثل Beautiful Maui Sunset Reels، ریلزهای مرتبط با آن موضوع جست‌وجو خواهند شد.

ظاهراً متا قصد دارد علاوه‌بر تولید متن، از قدرت هوش مصنوعی مولد برای نمایش محتوای جدید در شبکه‌های اجتماعی خود ازجمله اینستاگرام استفاده کند.

سخنگوی متا به سایت تک‌کرانچ گفت: «تجربیات مبتنی‌بر هوش مصنوعی مولد ما در مراحل مختلف توسعه قرار دارند و در حال آزمایش تعدادی از آن‌ها به‌صورت عمومی و با ظرفیت محدود هستیم.»

پست‌های زیادی در مورد کیفیت جست‌وجوی اینستاگرام وجود دارد، بنابراین، جای تعجب نیست که متا می‌خواهد از هوش مصنوعی برای بهبود این بخش استفاده کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1894602

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسرم می‌خواست به دخترم تجاوز کند؛ او را کشتم