گلکسی واچ 7 نخستین دستگاه سامسونگ با تراشه 3 نانومتری خواهد بود


گلکسی واچ 7 نخستین دستگاه سامسونگ با تراشه 3 نانومتری خواهد بودتوسط امیرکیوان گوهری / فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده...

گلکسی واچ 7 نخستین دستگاه سامسونگ با تراشه 3 نانومتری خواهد بود
گلکسی واچ 7 نخستین دستگاه سامسونگ با تراشه 3 نانومتری خواهد بود
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه
گلکسی واچ 7 نخستین دستگاه سامسونگ با تراشه 3 نانومتری خواهد بود

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد در فصل تابستان امسال از ساعت‌های هوشمند جدید خود موسوم به سری گلکسی واچ 7 رونمایی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت رسمی بلوتوث، این ساعت هوشمند دارای شماره مدل SM-L305U بوده و از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهد کرد. سامسونگ در سال گذشته نیز برای گلکسی واچ 6 از همین ورژن بلوتوث استفاده کرده بود.

همچنین شایعات مطرح شده از افزایش دو برابری ظرفیت حافظه داخلی گلکسی واچ حکایت دارند. بدین‌ترتیب فضای ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی در مدل نسل قبلی به 32 گیگابایت ارتقاء پیدا خواهد کرد. وجود فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر به کاربران امکان می‌دهد تا در مقایسه با گلکسی واچ 6 و مدل‌های قدیمی‌تر از آن، برنامه‌های بیش‌تری را بر روی گلکسی واچ 7 نصب نمایند.

مدل نسل فعلی گلکسی واچ از تراشه بومی اگزینوس W930 استفاده می‌کند و سامسونگ برای گلکسی واچ 7 احتمالا به سراغ نمونه جدیدتر اگزینوس W940 خواهد رفت. همچنین انتظار می‌رود که گلکسی واچ 7 مجهز به حافظه رم 3 گیگابایتی بوده و سیستم‌عامل WearOS نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شود. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، تراشه موجود در گلکسی واچ 7 احتمالا با استفاده از فرآیند 3 نانومتری Samsung Foundry تولید خواهد شد؛ اگرچه در مقطع کنونی نمی‌توان پیرامون این موضوع با قطعیت اظهارنظر کرد.

چنان‌چه تراشه اگزینوس W940 با استفاده از فرآیند 3 نانومتری تولید شود؛ در این‌صورت گلکسی واچ 7 نخستین محصول سامسونگی مجهز به تراشه 3 نانومتری به‌شمار خواهد رفت. این پدیده می‌تواند به ارتقاء عملکرد و طول عمر باتری ساعت کمک کند.

گلکسی واچ 7 نخستین دستگاه سامسونگ با تراشه 3 نانومتری خواهد بود

لیست داده‌های سامسونگ گلکسی واچ 7 که در وبسایت بلوتوث منتشر شده است.

گمانه‌زنی‌های مطرح شده در اوایل سال جاری میلادی نشان دادند که این اسمارت‌واچ مجهز به یک باتری با ظرفیت 578 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. برای مقایسه جالب است بدانید که مدل‌های گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک به‌ترتیب با باتری‌های 300 و 425 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار می‌شوند.

در صورت صحت شایعات مطرح شده، ظرفیت باتری گلکسی واچ 7 از باتری 573 میلی‌آمپرساعتی موجود در گلکسی واچ 5 پرو نیز پیشی خواهد گرفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها یکی از ویژگی‌های مرتبط با سلامت که هنوز در اپل واچ ارائه نشده است؛ در گلکسی واچ 7 ظاهر خواهد شد. این ویژگی امکان پایش فشار خون کاربر را فراهم می‌کند. این ویژگی در کنار سایر قابلیت‌های مرتبط با سنجش سلامت در مدل‌های پیشین گلکسی واچ از جمله نظارت بر خواب، پایش ضربان قلب و ردیاب تناسب اندام در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها