نشست رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با مدیرکل امور مالیاتی بوشهر


نشست رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با مدیرکل امور مالیاتی بوشهر

دکتر رحمن دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس در نشست با مدیرکل امور مالیاتی استان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: یکی از وظایف و رسالت‌های پارک های علم و فناوری، ارائه آموزش ‌های لازم در خصوص آشنایی شرکت های فناور و دانش بنیان با...

دکتر رحمن دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس در نشست با مدیرکل امور مالیاتی استان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: یکی از وظایف و رسالت‌های پارک های علم و فناوری، ارائه آموزش ‌های لازم در خصوص آشنایی شرکت های فناور و دانش بنیان با قوانین و مقررات در خصوص کسب و کار است، یکی از قوانین و مقرارت مهم برای شرکت‌ها قوانین مالیاتی می باشد که طی سالیان اخیر با همکاری اداره کل امور مالیاتی، دوره ها و نشست‌های خوبی برگزار شده است.

دکتر دشتی، ضمن تقدیر از همکاری‌های مثبت بین اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر با پارک علم و فناوری، افزود: مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور، در سال‌های اخیر بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور و جوانان شاغل در این واحدها تاکید داشته اند و در استان بوشهر با تعاملی که بین پارک علم و فناوری و اداره‌کل امور مالیاتی بوده است، حمایت‌های خوبی در حوزه معافیت های مالیاتی انجام شده است.

وی افزود: به نمایندگی از زیست بوم فناوری و نوآوری استان از زحمات مجموعه محترم امور مالیاتی استان تقدیر می کنم و انشاالله امسال نیز همانند سال گذشته شاهد حمایت‌های بیش از پیش اداره کل امور مالیاتی استان از واحدهای فناور باشیم.

در پایان این نشست از سوی دکتر دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس از مدیرکل امور مالیاتی به پاس حمایت از واحدهای فناور تقدیر به عمل آمد.

این نشست با حضور معاون فناوری و نوآوری، معاون پشتیبانی و عمرانی و کارشناس برنامه بودجه پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار شد.

No tags for this post.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان