حمله پهپادی جدید حزب الله به پایگاه «راموت نفتالی»


حمله پهپادی جدید حزب الله به پایگاه «راموت نفتالی»

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن یک موضع نظامی دیگر ارتش صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

حمله پهپادی جدید حزب الله به پایگاه «راموت نفتالی»

به گزارش راهبرد معاصر، حزب الله لبنان اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه نظامی راموت نفتالی در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادهای تهاجمی قرار داده است.

ساعاتی پیش نیز حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه از سه حمله نظامی به اهدافی در شمال اراضی اشغالی خبر داد که طی آن تلفات قطعی به اشغالگران وارد کرد.

پیشتر، حزب الله لبنان با شلیک ده‌ها راکت کاتیوشا، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در ارتفاعات جولان اشغالی را هدف قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد پایگاه‌های نظامی اشغالگران در منطقه الزاعوره را با شلیک ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

همزمان رسانه‌های صهیونیستی از شلیک بیش از ۵۰ راکت کاتیوشا از جنوب لبنان به منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

عصر امروز (جمعه) نیز، رسانه جنگی حزب‌الله در اطلاعیه خود اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی «المرج» نیز در نزدیکی مرز لبنان را در ساعت ۱۶:۰۵ (به وقت محلی) با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

رزمندگان مقاومت لبنان همچنین اعلام کردند که در ساعت ۱۷:۰۵ به وقت محلی نیز پایگاه «رویسات العلم» در منطقه «تلال کفرشوبا» را با واحد توپخانه در هم کوبیده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی