راز جنایت آرامستان ملارد فاش شد


راز جنایت آرامستان ملارد فاش شد

به گزارش رکنا، رسیدگی به این جنایت از ۲۶بهمن ماه امسال بدنبال پیدا شدن پیکر نیمه جان مرد جوانی در یکی از آرامستان های غرب استان تهران شروع شد. وقتی این مرد ۳۸ساله به بیمارستان منتقل شد پس...

به گزارش رکنا، رسیدگی به این جنایت از ۲۶بهمن ماه امسال بدنبال پیدا شدن پیکر نیمه جان مرد جوانی در یکی از آرامستان های غرب استان تهران شروع شد.

وقتی این مرد ۳۸ساله به بیمارستان منتقل شد پس از چند ساعت به خاطر شدت خونریزی جان باخت و با مرگ وی بازپرس کشیک قتل در بیمارستان حضور یافت و به دستور وی تیمی از کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت مرموز تشکیل شد.کارآگاهان در تحقیقات میدانی دریافتند مقتول پیش از ظهر به صورت ناگهانی از محل کارش با دعوت یک زن غریبه خارج شده و سوار خودروی شوهر این زن شده است.

کارآگاهان با شناسایی هویت این زوج ناشناس توانستند به سرنخ های تازه ای برای کشف این جنایت دست پیدا کنند.

با پیدا شدن محل زندگی این زوج که در ماهدشت ساکن بودند در یک عملیات غافلگیرانه این زوج دستگیر شدند .

در بازجویی های فنی مرد جوان لب به اعتراف گشود و به راز جنایت خود اعتراف کرد.او گفت بدنبال اختلافی که با مقتول داشتم با او درگیر شدم قصد کشتن او را نداشتم فقط میخواستم او را بترسانم وچتد ضربه چاقو به دست وپایش زدم نمی‌دانستم با این کار او می می میرد.

نظر کارشناسی

فتانه ورمزیار کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در خصوص این پرونده گفت: اختلافات خانوادگی امری اجتناب ناپذیر در همه خانواده ها می باشد که اغلب به دلیل تفاوت در عقاید ، ارزشها و دیدگاههای افراد اتفاق می افتد.

در بسیاری از این مشکلات شاهد سوء تفاهم هایی در برداشت افراد خانواده هستیم که به قضاوت های نادرست و در نهایت به بحث و درگیری می انجامد. هیچ خانواده ای نمی تواند به طور کامل از پیش آمدن دعوا و اختلاف اجتناب کند و این امری طبیعی ست. اما اگر مشکلات اساسی به بر خوردهای پرخاشگرانه و آسیب زننده بیانجامد، پیامدی جبران ناپذیر را به دنبال خواهد داشت . مانند ( تحریک پذیری و فحاشی ، برخورد فیزیکی و در نهایت آن قتل ). این نوع واکنش های پرخاشگرانه می تواند ناشی از عوامل فردی، خانوادگی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

عوامل فردی مانند:

عدم مهارت کنترل خشم،عدم مهارت برقراری ارتباط ، تکانش گری و عدم کنترل تکانه،بیش فعالی در مان نشده در دوران کودکی، اختلالات روانی(اضطراب،افسردگی)و اختلالات شخصیت مانند(اختلال شخصیت مرزی، دوقطبی).

عوامل خانوادگی مانند:

سبک فرزند پروری والدین (سهل گیر یا مستبدانه)، الگوگیری از والدین پرخاشگر،الگو گیری از دوستان،

عوامل اجتماعی مانند:

محله زندگی آسیب زا، فشار اقتصادی ، الگو گیری از شخصیت های پرخاشگر در فیلم و سریالهای نا متناسب با سن .

عوامل فرهنگی:

باورها و ارزشهای پرخاشگرانه در روابط اجتماعی در برخی قومیت و فرهنگ ها.

روش های پیشگیری:

آموزش سبک های فرزند پروری به والدین، آموزش مهارت های کنترل خشم ، ارتباط موثر، مهارت حل مساله ، تفکر انتقادی توسط روانشناسان متخصص در حوزه های مربوطه،تحت درمان روانشناختی و دارویی قرار دادن افراد دارای اختلالات روانی و اختلالات شخصیت.


راز جنایت آرامستان ملارد فاش شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت