قتل خونین پسر جوان در شهر شاوور خوزستان / قاتل در کمتر از 24ساعت دستگیرشد


قتل خونین پسر جوان در شهر شاوور خوزستان / قاتل در کمتر از 24ساعت دستگیرشد

به گزارش رکنا،سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان گفت: در پی به قتل رسیدن پسر 25 ساله در صبح روز پنجشنبه23 فرودین ماه در شهر...

به گزارش رکنا،سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان گفت: در پی به قتل رسیدن پسر 25 ساله در صبح روز پنجشنبه23 فرودین ماه در شهر شاوور مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی کرخه به همراه بازپرس ویژه شعبه قتل در محل حاضر گردیدند و مشاهده کردند پسر 25 ساله ای با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

سرهنگ داراب نیا گفت در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این قتل هولناک توسط جوان 28ساله که دوست صمیمی مقتول میباشد رخ داده است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی قاتل فراری شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم، یک قبضه سلاح سرد (چاقو) به کار رفته در صحنه جرم کشف و ضبط شد.

سرهنگ دارب نیا که شخصا فرماندهی عملیات دستگیری قاتل را به عهده داشت: با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

خبرنگار علی رنجکش


قتل خونین پسر جوان در شهر شاوور خوزستان / قاتل در کمتر از 24ساعت دستگیرشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو