فرانسه به شهروندانش هشدار داد/ به خاورمیانه سفر نکنید


فرانسه به شهروندانش هشدار داد/ به خاورمیانه سفر نکنید

اقتصادنیوز : وزارت امور خارجه فرانسه امروز (جمعه) به اتباع خود هشدار داد که از سفر به ایران، سرزمین‌های اشغالی و لبنان خودداری کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ز ایرنا ، استفان سژورنه وزیر امور خارجه فرانسه به شهروندان خود هشدار داده است تا از سفر به ایران، سرزمین های اشغالی و لبنان خودداری کنند.

سفارت ایالات متحده در رژیم صهیونیستی به تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرد که به تمامی کارکنان خود و اعضای خانواده آنها هشدار داده است که به خارج از مناطق تل‌آویو، قدس اشغالی و بئرالسبع رفت و آمد نکنند.

خبر مرتبط
افشاگری فرانسه از درخواست اوکراین/ ضد حمله جدید در راه است

اقتصادنیوز : یکی از مقام‌های فرانسوی که در مذاکرات با مقام‌های اوکراینی شرکت داشت به روزنامه فیگارو گفت، کی‌یف از پاریس درخواست کرده تا به ارتش اوکراین برای انجام یک ضد حمله جدید در سال ۲۰۲۵ کمک کند.

مایک ترنر نماینده جمهوری‌خواه و رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا، پیش تر گفته بود: در حالی که واشنگتن سعی در دور نگه داشتن ایران از جنگ در غزه دارد، حمله (رژیم) اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق کار عاقلانه‌ای نبود.

رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا در گفت وگو با سی ان ان اظهار کرد که حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و قول ایران برای مقابله به مثل، مسلماً تنش را در کل منطقه تشدید می‌کند.

منابع خبری عصر دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند که بر اساس آن، این ساختمان به طور کامل تخریب شد و خودروهای مقابل آن نیز خسارت دیدند.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

به دنبال این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، بسیاری از کشورهای جهان این حمله را قویا محکوم کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)