امدادرسانی هلال احمر به 960 نفر که در برف و کولاک خلخال گرفتار شده بودند


امدادرسانی هلال احمر به 960 نفر که در برف و کولاک خلخال گرفتار شده بودند

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر _ اردبیل ؛ حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌ الماس شهرستان خلخال، ۴ تیم‌...

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر _ اردبیل ؛ حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌ الماس شهرستان خلخال، ۴ تیم‌ عملیاتی هلال احمر متشکل از ۱۵ نجاتگر با خودروهای امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

وی افزود: برهمین اساس، در پی تماس مردمی‌ با معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مبنی بر بارش شدید برف و کولاک و گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در برف و کولاک، قرمز و سفید پوشان این جمعیت برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

این مسئول افزود: تا این لحظه به ۲۴۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نجاتگران خستگی ناپذیر این جمعیت امدادرسانی شده است.

قویدل با بیان اینکه ۵۰ نفر از حادثه دیدگان نیز در پایگاه امدادونجات بین شهری گردنه الماس اسکان داده شده اند، گفت: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به صورت آماده باش در تمام محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات رسانی به هموطنان می‌باشند.

گفتنی است، هم‎وطنان می‌توانند در صورت بروز حوادث احتمالی و حادثه، برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، امدادرسانی همچنان ادامه دارد.


امدادرسانی هلال احمر به 960 نفر که در برف و کولاک خلخال گرفتار شده بودند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین