حمله به یک کشتی در جنوب غرب یمن


حمله به یک کشتی در جنوب غرب یمن

یک شرکت امنیت دریایی بریتانیایی اعلام کرده است که یک کشتی نزدیک به جنوب غرب الحدیده یمن هدف قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، شرکت امنیت دریایی امبری بریتانیا شامگاه امروز پنجشنبه خبر داد که گزارشهایی درباره حمله به یک کشتی دریافت کرده است. این شرکت می‌گوید که کشتی مذکور در فاصله 61 مایل دریایی از جنوب غرب الحدیده (غرب یمن) هدف قرار گرفته است. هنوز جزئیات بیشتری درباره کشتی هدف قرار گرفته منتشر نشده است.
این شرکت یکشنبه هفته جاری از دریافت اطلاعات مبنی بر حمله به یک کشتی در خلیج عدن در حدود 102 مایل دریایی جنوب غرب مکلا در یمن خبر داد. این شرکت بدون ارائه جزئیات بیشتر، گفت که به شناورهای اطراف توصیه شده محتاط باشند و هر گونه فعالیت مشکوک را گزارش دهند.
نیروهای مسلح یمن از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه گفته‌اند که به کشتی‌های مرتبط با این رژیم اجازه عبور از تنگه باب المندب و دریای سرخ را نخواهند داد.انصارالله یمن هفته گذشته اعلام کرد تاکنون به بیش از 80 کشتی تجاری و نظامی مرتبط با اسرائیل و متحدان این رژیم حمله کرده است.سازمان عملیات تجارت دریایی بریتانیا (UKMTO) هم یکشنبه هفته جاری گزارش داد که یک موشک نزدیک یک کشتی در خلیج عدن فرود آمد، اما آسیبی به این کشتی و خدمه نرسید. طبق این گزارش، این حادثه در 59 مایل دریایی جنوب غرب بندر عدن یمن رخ داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار