روسیه: در تماس دائمی با ایران هستیم


روسیه: در تماس دائمی با ایران هستیم

معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید با توجه به پاسخ احتمالی تهران به حمله اخیر رژیم صهیونیستی، در تماس دائمی با مقامات کشورمان است.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در خصوص حمله اخیر به کنسولگری کشورمان در دمشق و پاسخ بالقوه ایران گفت: «ما در تماس دائمی [با ایران] هستیم و در داخل بریکس نیز انتظار می‌رود در آینده نزدیک گفتگوهای جدید و عمیقی درباره طیف وسیعی از مسائل مربوط به خاورمیانه انجام شود».

به گزارش اسپوتنیک، این مقام روس در ادامه به نقش آمریکا اشاره کرده و گفت: «روسیه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم می‌کند و معتقد است که چشم پوشی از اقدامات اسرائیل در خاورمیانه که هسته اصلی سیاست واشنگتن است، تا حد زیادی عامل اصلی تراژدی‌های بیشتر و بیشتر [در منطقه] شده است».

روسیه: در تماس دائمی با ایران هستیم

ساعاتی پیش نیز دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در یکم آوریل را «نقض تمام اصول حقوق بین‌الملل» توصیف کرد و از بازیگران منطقه‌ای در غرب آسیا خواست تا «از تنش خودداری کنند».

بلومبرگ روز گذشته به نقل از برخی منابع خود ادعا کرد که آمریکا معتقد است «حمله بزرگ ایران به اسرائیل» قریب‌الوقوع است و ممکن است در روزهای آتی رخ دهد.

بلومبرگ مدعی شده ایران ممکن است حملاتی را با موشک و پهپادهای با دقت بالا به سایت‌های نظامی رژیم صهیونیستی ترتیب دهد. یکی از افرادی که این گزارش به اظهارات او استناد کرده مدعی است که این حمله اتفاق خواهد افتاد و فقط زمان آن مشخص نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز