سرعت زیاد پژو پارس علت مرگ 4 نفر در محور شاهرود_آزادشهر بود


سرعت زیاد پژو پارس علت مرگ 4 نفر در محور شاهرود_آزادشهر بود

سرهنگ موسی بزرگی ضمن بیان اینکه حادثه برخورد سواری پژو و تریلی در محور شاهرود_ آزادشهر بار دیگر کام تعطیلات را برای همه تلخ کرد، ابراز داشت: علت این حادثه سرعت غیر مجاز سواری اعلام شده...

سرهنگ موسی بزرگی ضمن بیان اینکه حادثه برخورد سواری پژو و تریلی در محور شاهرود_ آزادشهر بار دیگر کام تعطیلات را برای همه تلخ کرد، ابراز داشت: علت این حادثه سرعت غیر مجاز سواری اعلام شده است.

وی ضمن بیان اینکه کشنده تریلی حاوی بار سویا از مبدا جنوب به شهرهای شمالی و پژو پارس از شمال به جنوب در حال تردد بودند، افزود: برخورد رخ به رخ این دو جان باختن چهار عضو یک خانواده را رقم زد.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و آثار و علائم سانحه را مورد بررسی قرار دادند، ابراز داشت: سرعت زیاد سواری پژو پارس و وجود باران و لغزندگی جاده و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه دلیل حادثه اعلام شده است.

بزرگی در ادامه تصریح کرد: علیرغم تاکید زیاد بر داشتن سرعت مطمئنه اما متأسفانه عدم رعایت همین نکته باعث داغدار شدن یک خانواده شده است.

وی افزود: داشتن سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی مناسب و پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی خاطره سفر را دلنشین و لذت بخش تر می‌کنند امیدواریم هموطنان در مسیر بازگشت این نکات را مد نظر قرار دهند.


سرعت زیاد پژو پارس علت مرگ 4 نفر در محور شاهرود_آزادشهر بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی