سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور : شهید محمدجواد چگینی از آتش نشانان وظیفه شناس بود


سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور : شهید محمدجواد چگینی از آتش نشانان  وظیفه شناس بود

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، متن این پیام به شرح زیر است : "جامعه آتش نشانان ایران بار دیگر شاهد حماسه و از خودگذشتگی بود که ایثارگری و گذشت در...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، متن این پیام به شرح زیر است :

"جامعه آتش نشانان ایران بار دیگر شاهد حماسه و از خودگذشتگی بود که ایثارگری و گذشت در شاکله خدمت وی قرار داشت. شنیدن خبر ایثار و از خودگذشتگی محمد جواد چگینی از آتش نشانان پرتلاش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین که متاسفانه در حین عملیات جان خود را از دست داد، موجب تاسف و تالم فراوان تمامی دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری کشور بویژه آتش نشانی ها شده است.

سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور سانحه جان باختن زنده یاد محمدجواد چگینی از آتش نشان پرتلاش قزوین در حین انجام وظیفه که یاد و خاطره از جان گذشتگی وی همیشه پیش روی جامعه بزرگ آتش نشانان و مردم ایران قرار دارد را به خانواده و عموم همکارانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می نماید."

شایان ذکر است انفجار و آتش سوزی در یک انبار مواد دخانیات در شهر قزوین در روز ۲۳ فروردین منجر به فوت یک مامور آتش نشان و مصدومیت تعدادی از آتش نشانان و شهروندان شد.


سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور : شهید محمدجواد چگینی از آتش نشانان  وظیفه شناس بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل