ترس در تمام اعضا و جوارح نتانیاهو


ترس در تمام اعضا و جوارح نتانیاهو

« بنیامین نتانیاهو افزود: ما مشغول جنگی هستیم که با توان قدرت ادامه دارد.

« بنیامین نتانیاهو افزود: ما مشغول جنگی هستیم که با توان قدرت ادامه دارد.

وی با تکرار لفاظی های خود اضافه کرد: برای هر سناریویی از جبهه های دیگر اماده می شویم و کسانی که به ما آسیب بزنند پاسخ خواهیم داد.

پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

ترس در تمام اعضا و جوارح نتانیاهو

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت های آشکار در غزه، از دست داده است.

در حالی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برخی دیگر مانند وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بر تداوم جنگ اصرار دارد، اما مقامات پیشین این رژیم دیدگاه دیگری دارند.

حاییم رامون وزیرسابق دادگستری رژیم صهیونیستی گفت: اهداف جنگ محقق نشده است و رئیس ستاد ارتش باید استعفا کند.

وی اذعان کرد: جنگ در غزه با شکست راهبردی اسرائیل همراه است.

از سوی دیگر «بنی مورس» استاد دانشگاه بن‌گوریون نیز ساعاتی قبل اذعان کرد: اسرائیل را می‌توان در حال حاضر ناامن‌ترین مکان روی زمین برای یهودیان دانست.

همزمان یدیعوت آحارانوت رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ نظامی زن اسرائیلی از انجام ماموریت نظامی در سیستم مراقبتی و نظارتی به سبب کشته شدن نظامیان زن در حمله هفتم اکتبر سرباز زدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان