تصادف مرگبار تریلی با 5 کشته و زخمی


تصادف مرگبار تریلی با 5 کشته و زخمی

به گزارش رکنا، ابوطالب جلالی روز پنجشنبه افزود: این تصادف ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه در سه راهی جاده اولنگ به سمت خوش ییلاق در جاده شاهرود استان سمنان به آزادشهر استان گلستان رخ داد که در پی آن ۲ نفر...

به گزارش رکنا، ابوطالب جلالی روز پنجشنبه افزود: این تصادف ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه در سه راهی جاده اولنگ به سمت خوش ییلاق در جاده شاهرود استان سمنان به آزادشهر استان گلستان رخ داد که در پی آن ۲ نفر از سرنشینان خودروی سواری در محل تصادف جان باختند.

وی با اشاره به اینکه خودروی سواری پنج سرنشین داشت، ابراز کرد: ۲ آمبولانس‌ منطقه خوش ییلاق و کلاته خیج و همچنین بالگرد اورژانس به همراه کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند.

جلالی با بیان اینکه آمبولانس و کارشناسان هلال احمر نیز در محل حادثه حاضر شدند، ادامه داد: مصدومان حادثه با بالگرد اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.


تصادف مرگبار تریلی با 5 کشته و زخمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...