حمله مرگبار رژیم صهیونستی به آژانس امدادرسانی



حمله مرگبار رژیم صهیونستی به آژانس امدادرسانی

ارتش رژیم صهیونیستی امروز با بمباران یک مدرسه وابسته به آژانس امدادرسانی سازمان ملل (آنروا) و یک مجتمع مسکونی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه دستکم پنج فلسطینی را شهید و شماری را زخمی کرد.

صدها آواره فلسطینی در این مدرسه وابسته به آنروا پناه گرفته بودند.

درحالی ۱۸۸ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی دیگر از کشورها به نوار غزه می گذرد که تمام تلاش ها برای برقراری آتش بس بی نتیجه مانده است.

رژیم صهیونیستی در این مدت و در سایه سکوت جامعه جهانی، از هیچ جنایتی در حق ملت فلسطین و ساکنان نوار غزه دریغ نکرده است.

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان باشادی مردم بمناسبت عید سعید فطر همچنان ادامه داشته و وزارت بهداشت غزه در آخرین گزارش اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۳ هزار و ۴۸۲ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۶ هزار و ۴۹ نفر اعلام کرد.


حمله مرگبار رژیم صهیونستی به آژانس امدادرسانی

پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت های آشکار در غزه، از دست داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان