ترور مسلحانه پیرمرد تهرانی داخل پارک / قاتل موتورسوار کیست؟


ترور مسلحانه پیرمرد تهرانی داخل پارک / قاتل موتورسوار کیست؟

به گزارش خبرنگارجنایی رکنا: ساعت 13 بعداظهر روز 22 فروردین ماه خبر قتل مرد میانسالی به فوریت های پلیسی مخابره شد تا ماموران کلانتری 102 پاسدارن برای بررسی موضوع به محل جنایت اعزام...

به گزارش خبرنگارجنایی رکنا: ساعت 13 بعداظهر روز 22 فروردین ماه خبر قتل مرد میانسالی به فوریت های پلیسی مخابره شد تا ماموران کلانتری 102 پاسدارن برای بررسی موضوع به محل جنایت اعزام شوند.

ماموران در پارک محل جنایت با جسد مرد 80 ساله ای روبرو شدند که در هنگام پیاده روی با دوستانش از سمت فردی ناشناس مورد هدف گلوله قرار گرفته که به تایید عوامل اورژانس حاضر در محل به کام مرگ فرو رفته بود.

گزارش این قتل مرموز به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی اعلام شد تا وی به همراه کارآگاهان زبده ای اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت برای کشف زوایای پنهان این جنایت وارد عمل شوند.

بازپرس با شروع تحقیقات از دوستان قربانی متئجه شد این مرد 80 ساله یکی از کارمندان بازنشسته ارگانهای دولتی بوده و با دوستانش در این پارک قدم می زدند، که ظهر همان روز موتورسوار ناشناسی به او نزدیک شده، با شلیک گلوله به سرش او را به قتل رسانده و از محل متواری می شود، همچنین به گفته خانواده مقتول، وی هیچگونه اختلاف شخصی با فرد خاصی نداشته و علت این جنایت هنوز مشخص نیست.

بنابر دستور بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی جسد قربانی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و در ادامه بازبینی دوربین های مداربسته محل جنایت و تحقیقات در خصوص شناسایی قاتل در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.


ترور مسلحانه پیرمرد تهرانی داخل پارک / قاتل موتورسوار کیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت