پیام تسلیت جنبش انصارالله یمن به «اسماعیل هنیه»


پیام تسلیت جنبش انصارالله یمن به «اسماعیل هنیه»

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن گفت: شهادت سه تن از پسران و تعدادی از نو‌های اسماعیل هنیه را که در نتیجه حمله تجاوزکارانه اسرائیل به شهادت رسیدند به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تسلیت می‌گوییم.

جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) به رئیس دفتر سیاسی حماس به دلیل شهادت تعدادی از فرزندان و نوه‌هایش در حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن در این باره گفت: شهادت سه تن از پسران و تعدادی از نو‌های اسماعیل هنیه را که در نتیجه حمله تجاوزکارانه اسرائیل به شهادت رسیدند به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تسلیت می‌گوییم.

محمد عبدالسلام افزود: این فداکاری‌های بزرگ در کنار مردم غزه و کرانه باختری اشغالی، استواری ملت فلسطین را در مقابل استکبار و ظلم اسرائیل تقویت می‌کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که دقایقی پیش شبکه خبری «الجزیره» از شهادت سه فرزند و سه نوه هنیه در حمله رژیم صهیونیستی به غرب غزه خبر داده بود.

در همین راستا، منابع فلسطینی نیز تأیید کردند که «حازم»، «امیر» و «محمد» هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، آن‌ها در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویشان در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تایید خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی، گفت: ما با این درد و خون برای مردم، آرمان و ملت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.

هنیه همچنین گفت: حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه مردم فلسطین به شهادت رسیدند و هیچ تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اشغالگران بر این باورند که با هدف قرار دادن فرزندان رهبران، عزم مردم ما را درهم می‌شکنند، اما ما به اشغالگران می‌گوییم که این خون، ما را در اصول و پایبندی به سرزمین‌مان استوارتر می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا