خودنمایی Motorola Edge 50 Ultra در گیک‌بنچ با تراشه پرچمدار


خودنمایی Motorola Edge 50 Ultra در گیک‌بنچ با تراشه پرچمدار

گوشی هوشمند Edge 50 Ultra با پردازنده پرچمدار Snapdragon 8s Gen 3 در گیک‌بنچ ظاهر شده و توانسته برای تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز خارق‌العاده‌ای را به ثبت برساند. موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید...

گوشی هوشمند Edge 50 Ultra با پردازنده پرچمدار Snapdragon 8s Gen 3 در گیک‌بنچ ظاهر شده و توانسته برای تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز خارق‌العاده‌ای را به ثبت برساند.

موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید سری Edge 50 خودش است. انتظار می‌رود که این مجموعه یک پرچمدار جذاب به نام Edge 50 Ultra را به همراه داشته باشد.

خودنمایی Motorola Edge 50 Ultra در گیک‌بنچ با تراشه پرچمدار

پیش از هرگونه اعلامیه رسمی در رابطه با این گوشی قدرتمند، به نظر می‌رسد که بر روی پایگاه داده اپلیکیشن بنچمارک GeekBench ظاهر شده و برخی مشخصات فنی آن قابل رویت است.

مشخصات فنی و عملکرد گوشی هوشمند Edge 50 Ultra

همان‌طور که در پایگاه داده مذکور می‌توان مشاهده کرد، پرچمدار بعدی موتورولا به سخت‌افزارهای قدرتمندی مجهز شده است. قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 8s Gen 3 کوالکام خواهد بود که در کنار آن 12 گیگابایت حافظه رم قرار گرفته است.

این SoC قدرتمند کوالکام همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 735 را به همراه خواهد داشت.

خودنمایی Motorola Edge 50 Ultra در گیک‌بنچ با تراشه پرچمدار

به لطف این سخت‌افزار چشمگیر، گوشی Edge 50 Ultra توانسته در تست‌های تک هسته‌ای GeekBench امتیاز 1947 را کسب کند، در حالی که برای تست‌های چند هسته‌ای امتیاز 5149 به ثبت رسیده است.

به گزارش Gizmochina، در پلتفرم محبوب بنچمارک GeekBench توضیح داده که گوشی موتورولا اج 50 اولترا همراه با سیستم‌عامل اندروید 14 عرضه خواهد شد.

بر اساس آنچه تاکنون در فضای مجازی منتشر شده، انتظار می‌رود Edge 50 Ultra مدل تغییر نام یافته Moto X50 Ultra باشد که قرار است به زودی در بازار چین از راه برسد.

خودنمایی Motorola Edge 50 Ultra در گیک‌بنچ با تراشه پرچمدار

انتظار می‌رود که گوشی Moto X50 Ultra دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی POLED با وضوح 1.5K و نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز باشد.

در همین رابطه بخوانید:

- تراشه اسنپدراگون چیست؟ بررسی انواع پردازنده های اسنپدراگون و قابلیت های آنها

در قسمت پشتی یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی وجود دارد. علاوه بر این، گفته شده که باید منتظر یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی باشیم که از شارژ سریع سیمی 125 وات و شارژ سریع بی‌سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها