بازتاب بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر در رسانه‌های خارجی


بازتاب بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر در رسانه‌های خارجی

اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بیانات خود پس از اقامه نماز عید فطر در تهران با اشاره به حمله اخیر به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه فرمودند: «رژیم خبیث صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.» این صحبت رهبر انقلاب، بازتاب وسیعی در رسانه‌های خارجی، به‌ویژه رسانه‌های صهیونیستی داشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به برگزاری نماز عید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در صبح امروز (چهارشنبه) گزارش داد: رهبری ایران در سخنرانی خود حمله به کنسولگری این کشور در دمشق را حمله به خاک ایران توصیف و آن را اشتباهی بزرگ توصیف کرد.

آسوشیتدپرس افزود: رهبری ایران همچنین تاکید کرد که رژیم اسرائیل باید مجازات شود و مجازات هم خواهد شد.

خبرگزاری رویترز هم در گزارشی با انتشار بخش‌هایی از بیانات صبح امروز رهبر معظم انقلاب نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی خود به مناسبت عید فطر بر قطعی بودن پاسخ ایران به حمله اخیر به کنسولگری این کشور در پایتخت سوریه تاکید کرد.

رسانه‌های صهیونیستی، از جمله تایمز اسرائیل هم به‌طور گسترده بیانات امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی تهران را منتشر کردند.

روزنامه جروزالم‌پست در این باره نوشت: رهبر جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه خواستار پاسخ به حمله هوایی اخیر به کنسولگری ایران در سوریه که معتقد است کار اسرائیل بوده است، شد.

همچنین شبکه خبری الجزیره به‌طور کامل بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر را منتشر کرد و گزارش داد: آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی خود به مناسبت عید فطر، غرب و رژیم صهیونیستی را برای جنایات علیه مردم فلسطین در غزه مورد سرزنش قرار داد و گفت که حمله به کنسولگری ایران حمله به خاک کشور است.

الجزیره افزود: رهبری ایران همچنین گفت که این رژیم شرور با این حمله مرتکب اشتباه شد و برای آن مجازات خواهد شد.

روزنامه‌های واشنگتن‌پست، نیویورک‌تایمز، تایمز آو ایندیا، دیلی‌میل و شبکه‌های خبری همچون سی‌ان‌بی‌سی، ان‌بی‌سی نیوز، تی‌آرتی و سی‌جی‌تی‌ان، خبرگزاری‌های اسپوتنیک، تاس و شینهوا، پایگاه خبری هیل از جمله دیگر رسانه‌هایی هستند که بیانات رهبر انقلاب درباره پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در پایتخت سوریه را که در نتیجه آن تعدادی از مستشاران نظامی ایران در دمشق به شهادت رسیدند، منتشر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!