تعیین قیمت خودرو، مسکن و گوشت براساس نرخ دلار


تعیین قیمت خودرو، مسکن و گوشت براساس نرخ دلار

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: عدم مهار افزایش قیمت ارز و سکه فاجعه برای اقتصاد ایران به دنبال خواهد داشت چرا که قیمت کالاهای مورد نیاز آن‌ها از گوشت، مسکن، خودرو به دلار است.

تعیین قیمت خودرو، مسکن و گوشت براساس نرخ دلار

به گزارش راهبرد معاصر، رضا حاجی‌پور سخنگو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بالا رفتن قیمت دلار و سکه، گفت: عدم مهار افزایش قیمت ارز و سکه منجر به از هم پاشیدگی اقتصاد کشور خواهد شد، بنابراین برای چندین بار به رئیس جمهور تذکر می‌دهم که بازار ارز را دریابید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد ایران نیاز به مهندسی مجدد دارد چراکه قیمت ارز از حدود ۲۰ هزار تومان در ابتدای کار دولت اکنون به کانال ۶۴ رسیده است، افزود: تداوم این اتفاق فاجعه بزرگی را در اقتصاد ایران به دنبال خواهد داشت، بنابراین از هم‌اکنون باید جلوی ضرر بیشتر را گرفت.

سخنگو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولتمردان باید مسؤولیت خود را در مقابل وضعیت پیش آمده و شرایط اقتصادی بسیار سخت تحمیل شده به مردم بپذیرند و جلوی منشأ این نابسامانی‌ها گرفته شود، این در حالی است که مردم درآمد ریالی دارند اما قیمت کالاهای مورد نیاز آن‌ها از گوشت گرفته تا مسکن و خودرو به دلار است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت