کشف محموله سوخت قاچاق در ماهشهر


کشف  محموله سوخت قاچاق در ماهشهر

به گزارش رکنا، سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی ماهشهر اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماهشهر، حین گشت‌زنی...

به گزارش رکنا، سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی ماهشهر اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماهشهر، حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به چهار دستگاه خودروی وانت باری مشکوک شدند و آن ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از این خودروها، از یک دستگاه وانت مزدا مقدار یک هزارو۳۰۰ لیتر گازوئیل، از یک دستگاه نیسان وانت مقدار ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل و از دو دستگاه وانت پراید ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع، کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق را بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه در این خصوص چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: از مردم می خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خبرنگار علی رنجکش


کشف  محموله سوخت قاچاق در ماهشهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی