دولت به تنهایی از پس تورم برنمی‌آید


دولت به تنهایی از پس تورم برنمی‌آید

امام جمعه شیراز گفت: همه کسانی که از تورم و گرانی ناراحت هستند تصمیم بگیرند و کمک کنند تا تولید کشور رشد کند،این کار از عهده دولت به تنهایی برنمی‌آید.

به گزارش تجارت‌نیوز، لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز نیز در خطبه‌های نماز عید فطر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) ضمنن تبریک عید فطر به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: چند موضوع است که اگر آنها را بدانیم علاقه ما به مشارکت در کار تولید علاقه بیشتر خواهد شد؛ همه ما از تورم ناراضی هستیم، کلید اصلی این گرانی افزایش تولید در کشور است، اگر تولید رونق نگیرد ارزش پول کاهش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شیراز ادامه داد: همه کسانی که از تورم و گرانی ناراحت هستند تصمیم بگیرند و کمک کنند تا تولید کشور رشد کند،این کار از عهده دولت به تنهایی برنمی‌آید.

دژکام ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با همکاری همدیگر راهی را که رهبر معظم جلوی پای ما گذاشته تا وضع اقتصاد کشور خوب بشود بپیماییم.

وی با اعتقاد به اینکه مشارکت مردم تنها راه موفقیت دولت است، گفت: هر دولتی که تعیین کنیم و وسط راه از آن دولت بخواهیم که به تنهایی کارها را انجام دهد نمی‌تواند، هیچ دولتی از عهده کار به تنهایی برنمی‌آید.

امام جمعه شیراز بیان کرد: رییس جمهور شب گذشته جلسه‌ای با تولیدکنندگان داشتند تا با اتخاذ تدابیر و مشارکت مردم، کار تولید را با یک جهش با افزایش ویژه مواجه کنند این در حالیست که در استان فارس در سفر هیات دولت به استان اعلام شد که ۵۸۰ هزار میلیارد تومان‌ در سال پیشرو و سال بعدش در استان فارس سرمایه‌گذاری داریم.

وی اضافه کرد: به گفته استاندار مردم برای این سرمایه‌گذاری خودشان پای کار آمدند، از مجموع این مبلغ ۴۰ هزار میلیارد تومان وام و حمایت دولت بوده و ۵۴۰ هزار میلیارد تومان پول مردم بوده که پای تولید آورده‌اند، این جای بسی خوشحالی دارد .

دژکام گفت: انتظار ما از همه سرمایه‌گذاران که این همت را کردند این است که به این روند خوب ادامه دهند، در روز عید فطر هم دعا می‌کنیم که خداوند به همه کسانی که برای عزت کشور و ملت و رواج کار و زندگی مردم سرمایه‌های خود را به میدان می‌آورند و سرمایه‌گذرای در جهت تولید می‌کنند توفیق، خیر و برکت دنیا و آخرت عنایت کند.

منبع : ایرنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی