انواع وام خودرو از خرید تا وام با سند خودرو


انواع وام خودرو از خرید تا وام با سند خودرو

وام های خودرو چگونه هستند؟ چه وام هایی برای خرید خودرو مناسب هستند؟ ایا برای کسی که مالک خودرو است، تسهیلات مناسبی ارائه می شود یا خیر؟ خب در جواب تمامی این سوالات باید بگوییم کلا در مورد خودرو چند نوع وام بیشتر نداریم که همه این موارد رو با هم مورد بررسی قرار میدهیم.

انواع وام خودرو از خرید تا وام با سند خودرو

انواع وام خودرو

وام با سند خودرو

شاید اصلی ترین وام و بی دردسر ترین وام در زمینه خودرو همین وام یعنی وام با سند خودرو است چرا که تنها ضامنی که نیاز است سند خودرو است و شما برای گرفتن وام روی سند خودرو فقط کافیه که مالک یک خودرو باشید. فرض کن بخوای با سند ماشینت پول قرض کنی. اینجوریه که ماشینت رو به بانک یا یه موسسه ای نشون میدی و میگی: «این ماشین منه، به من پول قرض بده، اگه پولتو پس ندادم ماشینم پیشت». حالا برای اینکه این کارو انجام بدی، یه سری کاغذبازی ها لازمه. اول از همه باید بالای 18 سالت باشه. بعد، باید کارت شناسایی و سند ماشینت رو نشون بدی، یه کپی از همه صفحاتشون هم بدهی. یه مبلغی هم برای مالیات باید پرداخت کنی.

انواع وام خودرو از خرید تا وام با سند خودرو

اگه ماشینت مدل بالا و از اونایی که ارزششون خوبه باشه، یه موسسه هایی هستن که میتونن همون روز بهت پول بدن. مثلا اگه ماشینت مدل 90 به بالا باشه و تو تهران باشی، راحت تر می تونی وام بگیری. بعضی جاها هم هست که به ارزش روز ماشینت نگاه می کنن و بر اساس اون، مبلغ وامتو تعیین می کنن. یه نکته مهم دیگه اینه که باید بتونی پولی که قرض گرفتی رو برگردونی، پس قبل از هر چیزی خوب به این قضیه فکر کن. هر جایی شرایط خودشو داره، پس قبل از اینکه بری سراغ وام، حتما با بانک یا موسسه ای که می خوای ازش پول قرض بگیری، یه صحبتی بکن تا همه چیزو روشن کنی.

وام با سند خودرو بانک یا آزاد کدام بهتر است؟

اگر شما هم در شرایطی قرار بگیرید که برای بدست اوردن نقدینگی دست به فروش خودروی خود بزنید پیشنهاد می کنم کمی تامل کنید، شما با استفاده از سند خودرو می توانید وام بگیرید و در این زمینه بانک ها و موسسات شخصی فعالیت دارند و هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن که در ادامه به عمده ترین انها اشاره خواهم کرد، برای گرفتن وام با سند خودرو بانک ها مبالغ کمی رو در نظر گرفته اند اما موسسات ازاد تا 60 درصد ارزش خودرو را به شما وام می دهند، درصد سود بانک ها نسبت به موسسات کمتر است اما تضامین بیشتری رو از شما تقاضا خواند کرد و همچنین پروسه وام با سند خودرو در بانک ها مدت زمان بیشتری رو می طلبه. در نهایتا اگر به دنبال این هستید که بدونید کدوم بانک ها با سند خودرو وام می دهند باید به بانک هایی نظیر، ملی، رسالت، مهر ایران و همچنین ملت اشاره کنم که شاید وام با سند خودروی بانک مهر ایران که سقف 15 میلیون تومانی دارد از همه بانک ها جذاب تر باشد البته به دلیل مبلغ بلکه به دلیل کوتاه بودن پروسه کاری و روال اداری.

انواع وام خودرو از خرید تا وام با سند خودرو

وام با سند خودرو

وام تعمیر خودرو

یکی از زیرمجموعه های وام با سند خودرو همین وام تعمیر خودرو است و موسسات و بانک ها با ضمانت سند خودرو تسهیلاتی رو برای تعمیر خودرو به مشتریان ارائه میدن. البته وام تعمیر خودرو بیشتر در بین موسسات خصوصی رواج دارد و بانک ها زیاد در این قضیه ورود نکرده اند.

وام خرید خودرو و خرید اقساطی خودرو

با توجه به تورم و افزایش قیمت روز افزون که در بازار خودرو مشاهده میکنیم خیلی از افراد که به ماشین نیاز دارند به سراغ خرید اقساطی خودرو می روند و یا برای خرید خودرو به سراغ وام خرید خودرو خواهند رفت که در این بین تعدادی به سوی شرکت های لیزینگی و موسسات خصوصی و بقیه به سراغ بانک ها می روند در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام بانک ها وام خرید خودرو می دهند.

کسایی که می خوان وام بگیرن باید چندتا چیزو بدونن. اول اینکه باید یا حکم حقوقی یا یه ضامن داشته باشن، نباید تو گذشته چک برگشتی داده باشن یا تو پرداخت قسط های وام قبلیشون تاخیر داشته باشن. اینا همه ش مهمه. بعدش هم، پول وامی که می گیرن مستقیم میره تو حساب شرکتی که ماشینو می خرن، نه حساب خودشون.

تو ایران چندتا بانک هستن که وام خرید ماشین می دن، ولی هرکدوم شرایط و مبلغ وام شون با هم فرق داره. یعنی نه اینکه همه شون یه جور باشن.

بانک مبلغ وام (تومان) مدت بازپرداخت (ماه) نرخ سود (%)
سپه 50,000,000 36 18
صادرات 20,000,000 36 18
ملی 50,000,000 36 18
پارسیان 30,000,000 60 18
رسالت 300,000,000 60 2
مهر ایران 200,000,000 60 4
ایران زمین 300,000,000

شماره تلفن وام فوری با چک صیادی

خب یکسری از دوستان که قصد تهیه خودرو به صورت اقساطی رو دارن و در این بین پیش پرداختی که نیاز دارن رو ندارن خب تکلیف این دسته از دوستان چیست در حال حاضر که هیچ شرکتی بدون پیش پرداخت خودروی خودش رو نمی فروشه و حتی مبالغ وام بانک ها هم برای خرید خودروی صفر از کارخانه کافی نیست، پس شما حتما باید یک مقداری پول نقد داشته باشید و این مورد جدای از تسهیلاتی است که بانک و یا موسسات به شما می دهند. برای تهیه پیش پرداخت ما به شما وام با چک صیادی رو پیشنهاد میدیم که امروزه خیلی طرفدار پیدا کرده و برای استفاده از این وام می توانید به سایت های ارائه دهنده مراجعه کنید و با شماره تلفن وام فوری با چک صیادی تماس بگیرید و از شرایط وام فوری بدون ضامن اطلاع حاصل کنید.

انواع وام خودرو از خرید تا وام با سند خودرو

وام فوری با چک صیادی

مدارک و شرایط برای دریافت وام با چک صیادی

برای دریافت وام با چک صیادی، چند شرایط کلی وجود داره که تو بانک‌ها و موسسات مالی مختلف ممکنه یه کم فرق کنه. اما به طور کلی، این شرایط می‌تونه شامل این موارد باشه:

سن: معمولاً باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشی.

درآمد ثابت: اینکه یه درآمد ثابت داشته باشی مهمه، که می‌تونه از حقوق یا درآمد کسب‌وکارت باشه.

سابقه اعتبار مالی: اگه سابقه‌ای از تاخیر در پرداخت چک‌ها یا بدهی نداشته باشی و سابقه مالی خوبی داشته باشی، به نفعته.

مدارک شناسایی: کارت ملی و شناسنامه برای تایید هویتت لازمه.

از لحاظ مزایا، دریافت وام با چک صیادی می‌تونه خیلی سریع و بدون نیاز به ضامن انجام بشه، به خصوص اگه خوش‌حساب باشی و اقساط رو به موقع بپردازی. در واقع، چک صیادی که می‌دی به عنوان ضمانت نزد بانک یا موسسه مالی می‌مونه تا وقتی که کامل اقساط وامت رو پرداخت کنی (آقای وام) (آقای وام).

برای دریافت این نوع وام، باید به دفتر موسسه مالی مراجعه کنی و مدارک لازم مثل کارت ملی، شناسنامه، فیش حقوقی (در صورت وجود)، قرارداد کاری (برای اثبات سابقه شغلی)، و گواهی‌های مالی یا سوابق بانکی رو تکمیل و ارائه دهی. فرآیند دریافت وام می‌تونه بین ۴۸ ساعت تا یک هفته زمان ببره.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی