قیمت خودرو چهارشنبه 22 فروردین 1403/ بازار خودرو آرام گرفت


قیمت خودرو چهارشنبه 22 فروردین 1403/ بازار خودرو آرام گرفت

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ پس از افت‌وخیزهای پی‌درپی نسبت به ابتدای هفته، سرانجام آرام گرفت و از میزان نوسانات کاسته شد. در بازار محصولات داخلی افت قیمت غالبیت بیشتری دارد، اما بازار مونتاژی‌ها از ثبات بیشتری برخوردار است.

به گزارش تجارت‌نیوز،قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ و در آخرین روز کاری هفته سرانجام آرام گرفت.

نرخ ارز پس از افت نسبتاً محسوس، از روز گذشته به ثبات رسید و نوسان چندانی نداشت. همین موضوع باعث شد تا نوسانات بازار خودرو هم کاهشی شود و خودروها افت‌وخیز چشم‌گیری نداشته باشند.

بر اساس قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو از صبح امروز افت ناچیزی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اغلب موارد کاهشی است.

کوییک دنده‌ای S جزو ارزان‌ترین محصولات داخلی بازار به شمار می‌رفت که با رشدهای عجیب خود طی ماه‌های اخیر به قیمت‌های عجیبی رسیده است. این خودرو امروز چهار میلیون تومان دیگر ارزان شده و به کانال 450 میلیون تومان رسیده است.

شاهین G یکی از محصولات شرکت سایپا محسوب می‌شود که اخیراً مدل 1403 آن هم وارد بازار شده و از ابتدای امروز افت 14 میلیون تومانی را ثبت کرده و با 781 میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود که قیمت این خودرو از ابتدای تغییری ندارد و با 775 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژوپارس LX TU5 یکی از پرحاشیه‌ترین خودروهای داخلی بازار در سال گذشته بود که از ابتدای روز یک میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ 882 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو چهارشنبه 22 فروردین 1403/ بازار خودرو آرام گرفت

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به داخلی‌های بازار از ثبات بیشتری برخوردار است.

ام‌وی‌ام X22 دنده اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین محصولات داخلی بازار است که از ابتدای روز تغییری ندارد و با 860 میلیون تومان قابل خریداری است.

جک J4 آپشنال همانند اکثریت بازار مونتاژی، تغییر قیمتی ندارد. این سدان پرفروش کرمان‌موتور از ابتدای امروز به نرخ 895 میلیون تومان معامله می‌شود.

دیگنیتی پرایم، از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن‌موتور، همانند برخی دیگر از محصولات بازار نسبت به روز گذشته هیچگونه نوسان قیمتی ندارد و با نرخ دو میلیارد و 50 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو اما رکورددار افت قیمت میان محصولات مونتاژی بازار است. این خودرو از صبح امروز 30 میلیون تومان ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو چهارشنبه 22 فروردین 1403/ بازار خودرو آرام گرفت

با توجه به تعطیلی‌های پیش رو، امکان نوسان قیمت در روزهای آینده بسیار ضعیف است. اما با توجه به اینکه نرخ ارز از دو روز پیش با شیب نسبتاً بالایی رو به کاهش گذاشته، بازار خودرو هنوز نتوانسته به همان میزان کاهشی شود. بنابراین حتی در صورتی که از شنبه هفته آینده نرخ ارز باثبات باشد، احتمالاً قیمت خودرو باز هم در حد بسیار جزئی نزولی شود.

برای مطالعه بیشتر صفحه تحلیل بازار خودرو را دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان