پایگاههای کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت زکات فطریه می باشند


پایگاههای کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت زکات فطریه می باشند

به گزارش رکنا ازقزوین، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد : امدادگران کمیته امداد با آمادگی کامل در میعادگاه های برگزاری نماز عید فطر آماده دریافت زکات فطره نمازگزاران مومن می باشند...

به گزارش رکنا ازقزوین، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد : امدادگران کمیته امداد با آمادگی کامل در میعادگاه های برگزاری نماز عید فطر آماده دریافت زکات فطره نمازگزاران مومن می باشند .

وی افزود : ضمن حضور فیزیکی کمیته امداد در میعادگاهای برگزاری نمازعید فطر ، کمیته امداد تمهیدات ویژه ای را هم برای سهولت در پرداخت زکات فطره پیش بینی نموده است .

ایشان عنوان کرد : برای اولین بار دستگاههای خرید نان در نانوایی ها برای دریافت فطریه و کفارات هم استانی های عزیز برنامه ریزی شده است که همه افرادی که برای خرید نان به نانوایی ها مراجعه می نمایند می توانند فطریه و کفاره خود را از طریق دستگاههای خرید نان (نانی نو ) پرداخت نمایند .

ظاهری ادامه داد : مردم شریف قزوین می توانند از طریق شماره کارتهای :فطریه عام ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۸۱۹۹ و فطریه سادات :۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۶۴۶۵ و کفاره غیر عمد : ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۷۳۳ و کفاره عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۳۰۰۷ روش دیگر برای پرداخت وجوهات از طریق کد ussd *۸۸۷۷*۰۲۸*۵# و سامانه الکترونیکی www.emdad۳۳۸۰۸.ir فطریه و کفاره خود را در سریعترین زمان بدست نیازمندان برسانند .

منبع:روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)

لیلابیگدلی/قزوین


پایگاههای کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت زکات فطریه می باشند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از پدر و مادر نیلوفر شهیدی/ مهربونی از چشماشون میباره+عکس