ترافیک پر حجم و روان در محورهای مواصلاتی کشور + جزییات


ترافیک پر حجم و روان در محورهای مواصلاتی کشور + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: از روز گذشته شاهد ترافیکی پر حجم در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور خصوصاً...

به گزارش رکنا، سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: از روز گذشته شاهد ترافیکی پر حجم در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور خصوصاً استان‌های زیارتی و سیاحتی خراسان رضوی، اصفهان، فارس شاهد هستیم.

وی افزود: همچنین در محورهای خروجی شهر تهران به سمت استان‌های شمالی کشور با توجه به ظرفیت محدود جاده‌های شمالی روز گذشته از ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه محور چالوس و آزادراه تهران_ شمال (جنوب به شمال) مسیر یک‌طرفه شد تا ساعت ۵ بامداد امروز و امروز هم از ساعت ۱۰ صبح محور چالوس و آزادراه تهران_ شمال (جنوب به شمال) یک‌طرفه شده و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه دارد.

سرهنگ‌محبی گفت: محور هراز با توجه به حجم سنگینی بار دیروز و امروز حدود ۲ ساعت مسیر جنوب به شمال جهت تخلیه بار ترافیکی به صورت مقطعی یک‌طرفه شد.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا بیان داشت: سایر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور از ترافیک پرحجم و روان برخوردارند.

وی در پایان گفت: در محورهای شمالی کشور علاوه بر تیم‌های خودرویی از تیم موتور سوار به دلیل چابکی و قدرت بالای مانور استفاده کردیم تا اگر گره ترافیکی به وجود آید در کوتاه‌ترین زمان همکاران راهور به محل برسند و گره ترافیکی برطرف کنند.


ترافیک پر حجم و روان در محورهای مواصلاتی کشور + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان