پیام مهم رهبر انصارالله یمن به مناسبت عید سعید فطر


پیام مهم رهبر انصارالله یمن به مناسبت عید سعید فطر

اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصارالله یمن با انتشار پیامی عیدفطر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن با انتشار پیامی عیدفطر را به تمامی امت اسلامی و ملت یمن، ملت فلسطین و مجاهدان در نوار غزه تبریک و تهنیت گفت.

الحوثی خاطرنشان کرد که مردم یمن در حال نبرد واقعی با دشمن اسرائیلی و مقابله با آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هستند که به یمن تجاوز کرده‌اند.

خبر مرتبط
حمایت تمام قد انصارالله یمن از غزه/هشدار جدی به این کشتی‌ها

اقتصادنیوز: رئیس و عضو شورای عالی سیاسی یمن وابسته به جنبش انصارالله یمن بر تدام حمایت یمن از غزه تاکید کرد.

عبدالملک الحوثی عصر سه شنبه در سخنرانی‌های ماه رمضان خود اشاره کرد که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها برای حمایت از دشمن اسرائیلی و حفاظت از جنایات و محاصره نوار غزه به کشور ما حمله کرده‌اند. وی تاکید کرد که موقعیت نظامی، بسیج و خروج هفتگی میلیونی، چیزی است که خداوند به مردم یمن داده است.

الحوثی از همه کسانی که در موفقیت دومین کنفرانس «فلسطین، مسئله مرکزی ملت» که با مشارکت کشورهای مختلف از قاره‌های مختلف در صنعا برگزار شد، تشکر کرد. وی خاطرنشان کرد: بازگرداندن فعالیت‌های متوقف شده در ماه مبارک رمضان در سطح بیشتری مهم است.

وی توجه به کشاورزی را امری بسیار مهم دانست و تاکید کرد که همه باید به کشاورزی به ویژه با فرا رسیدن فصل کشاورزی توجه داشته باشند و به دنبال احیای زمین‌های بیشتر، زراعت، بهره مندی از فصل بارندگی و آغاز ساخت و ساز سدهای بیشتر باشند.

عبدالملک الحوثی با اشاره به اهمیت فعال سازی انجمن‌های کشاورزی ایجاد شده، بر رفع موانع فعالیت آنها، فعال سازی طرح‌های اجتماعی در فصل کشاورزی، ایجاد سد، بازپس گیری اراضی، تهیه بذر و شخم… تاکید کرد.

وی با هشدار به کشاورزان از خرید ربوی واحدهای انرژی خورشیدی انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: فروش به روش ربوی خطرناک است و طرف رسمی باید از آن جلوگیری کند و کشاورزان مراقب خرید با روش‌های ربوی باشند.

وی گفت: کشاورزان باید به پرداخت زکات توجه کنند و متوجه شوند که یکی از مهمترین چیزهایی که به برکت و خیر کمک می‌کند، پرداخت زکات است.

آقای عبدالملک الحوثی از مقامات رسمی و بخش خصوصی خواست تا محصولات داخلی را در کارخانه‌های خود جذب کرده و آن را به تولیدات داخلی تبدیل کنند و تاجران باید به جای واردات از خارج، محصول داخلی را در خرید و توزیع آن بپذیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!