قیمت گوشت 70 درصد و تن ماهی 111 درصد افزایش یافت + جدول


قیمت گوشت 70 درصد و تن ماهی 111 درصد افزایش یافت + جدول

به گزارش رکنا و طبق گزارش مرکز آمار ایران ، در اسفند ماه 1402 تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالاهای خوراکی در مناطق شهری کشور بشرح زیر است: در گروه گوشت قرمز،...

به گزارش رکنا و طبق گزارش مرکز آمار ایران ، در اسفند ماه 1402 تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالاهای خوراکی در مناطق شهری کشور بشرح زیر است:

در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها، اقلام " ماهی قزل آلا " با 2.1 درصد ، " گوشت گوسفند" با 1.7 درصد و "کنسرو تن ماهی" با 1.6 درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به "مرغ ماشینی " با 1.9- درصد می باشد.

نان و غلات:

در این گروه، اقلام " برنج ایرانی درجه یک " با 2.7 درصد، " شیرینی خشک " با 2.2درصد و " ماکارونی " با 1.4 درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها:

در این گروه، اقلام " ماهی قزل آلا " با 2.1 درصد ، " گوشت گوسفند" با 1.7 درصد و "کنسرو تن ماهی" با 1.6 درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به "مرغ ماشینی " با 1.9- درصد می باشد.

لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "شیر خشک" با 6.0 درصد و " ماست پاستوریزه" با 1.1 درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " روغن مایع" با 0.5- درصد ،" روغن نباتی جامد" با 0.2- درصد ، و "تخم مرغ ماشینی " با 0.1- درصد می باشد.

میوه و خشکبار:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "موز " با 13.5 درصد و" انار " با 7.5 درصد می­‌باشد.

سبزیجات و حبوبات:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به" فلفل دلمه ای " با 15.7 درصد ،" خیار" با 6.1 درصد ،" لپه " و " عدس" با 5.3 درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " گوجه فرنگی " با 7.8- درصد و " قارچ" با 0.3- درصد می‌­باشد.

قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به" شکر " با 3.6 درصد، " سس گوجه فرنگی " با 2.4 درصد و" قند " با 2.0 درصد می­‌باشد.

قیمت گوشت 70 درصد و تن ماهی 111 درصد افزایش یافت + جدول

قیمت گوشت 70 درصد و تن ماهی 111 درصد افزایش یافت + جدول

برای مشاهده اطلاعات تفصیلی فایل زیر را دانلود کنید.


قیمت گوشت 70 درصد و تن ماهی 111 درصد افزایش یافت + جدول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج