عامل انتشار تصاویر مستهجن و هنجارشکن در لارستان دستگیر شد


عامل انتشار تصاویر مستهجن و هنجارشکن در لارستان دستگیر شد

فردی که در اماکن تاریخی شهرستان لارستان (قلعه اژد‌ها پیکر) اقدام به تهیه و انتشار کلیپ‌های هنجارشکن در فضای مجازی کرده بود دستگیر شد.

عامل انتشار تصاویر مستهجن و هنجارشکن در لارستان دستگیر شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ سید محمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: در راستای رصد فضای مجازی توسط کارشناسان، یک صفحه در شبکه اجتماعی شناسایی شد که اقدام به انتشار عکس، فیلم و کلیپ‌های هنجارشکن و مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی می‌کرد.

وی افزود: در این رابطه بعد از اقدامات تخصصی مشخص شد یک زن به هویت معلوم غیر بومی این شهرستان با حضور در اماکن تاریخی (قلعه اژد‌ها پیکر) اقدام به تهیه و ضبط کلیپ‌های با پوشش غیر متعارف و معارض با اخلاق و عفت اسلامی کرده و پس از ویرایش و تدوین آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: در این رابطه ماموران طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از پیگیری و رصد محتوا در فضای مجازی، متهمه جوان را شناسایی و دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ یوسفی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا با شماره تماس مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس برقرار نمایند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن رعایت شئونات اسلامی، از انتشار هرگونه محتوای نامتعارف و هنجارشکن در فضای مجازی خودداری کنند./ رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق